رئیس مجمع خیرین مدرسه ساز کاشمر از مدرسه سینای کسرینه بازدید کرد/ فضای باز مدرسه آماده استقبال از هیئت‌های عزاداری است
رئیس مجمع خیرین مدرسه ساز کاشمر از مدرسه سینای کسرینه بازدید کرد/ فضای باز مدرسه آماده استقبال از هیئت‌های عزاداری است
رئیس مجمع خیرین مدرسه ساز کاشمر ضمن بازدید از مدرسه سینا گفت: با توجه به هماهنگی انجام شده هیئت‌های عزاداری روستای کسرینه می‌توانند در ماه محرم از فضای باز این مدرسه جهت انجام مراسمات همراه با رعایت پروتکل‌های بهداشتی استفاده کنند.

به گزارش پایگاه خبری ترشیزخوان؛ صبح امروز رضا محمدیان رئیس مجمع خیرین مدرسه ساز شهرستان کاشمر ضمن  بازدید از مدرسه دخترانه سینا واقع در روستای کسرینه در رابطه با نمازخانه تازه تاسیس مدرسه گفت: در زمان ساخت این پروژه، فکر نمی کردم که این پروژه به سرانجام برسد چون کار هایی زیادی برای انجام  داشت که به بهربرداری برسد اما با تلاش مدیر مدرسه راضیه کشوری توانستیم این نمازخانه را در هفته‌ی گذشته افتتاح کنیم.

رئیس مجمع خیرین مدرسه ساز با اعلام رضایت از نحوه اجرایی بتن ریزی حیاط مدرسه گفت: این پروژه به دانش آموزان عزیز کمک می کند و باعث می شود با خیال آسوده‌تری به درس هایشان رسیدگی کنند  و می‌توانند تفریحات سالمی همراه  با برنامه‌ریزی مناسب در محیط مدرسه داشته باشند.

محمدیان بیان داشت: با توجه به فرا رسیدن ماه محرم و استفاده از فضای باز جهت انجام مراسمات عزاداری همراه با رعایت پروتکل‌های بهداشتی هیئت‌های عزاداری می‌توانند از فضای باز این مدرسه استفاده کنند و هماهنگی‌های لازم هم در این خصوص انجام شده است و می توانندجهت  برنامه ریزی به آموزشگاه مدرسه مراجعه کنند.

در ادامه راضیه کشوری، مدیر مدرسه دخترانه سینا  تصریح کرد: نصف محیط با کمک های خیرین بزرگوار سیمان کاری شده است و زمان کوتاهی برای به پایان رسیدن  باقی مانده است.

وی بیان کرد: ما به ۲۰ میلیون تومان احتیاج داریم تا بتوانیم نیمه دیگر محیط مدرسه را سیمان کاری کنیم و  به عنایت پروردگار و با کمک خیرین بتوانیم این کار را به اتمام برسانیم.

کشوری افزود: به هیئت های محرم اطلاع می رسانیم که می توانند مراسمات خود را در این مکان اجرا کنند چرا که زمین ما محیط مناسبی برای این کار است و می توانندجهت گفتگو و برنامه ریزی به آموزشگاه مراجعه کنند.

در پایان نجمه صاحب زمانی نویسنده فعال کتاب های دفاع مقدس از خاطرات شیرین شهید هادی شهابیان در دوران معلمی بازگو کرد

گفتنی است خیرین که می خواهند به  سیمان کاری مدرسه سینای روستای کسرینه کمک کنند می توانند کمک های نقدیشان را به شماره کارت ذیل واریز کنند.

۶۰۳۷۹۹۷۲۴۵۹۰۹۵۰۳

 

انتهای پیام/

 

 

  • نویسنده : مجتبی صاحب زمانی