موفقیت ما مستلزم دفاع از انقلاب و ولایت است/ بازسازی مزار شهدای واقع در روستا در اولویت قرار دارد
موفقیت ما مستلزم دفاع از انقلاب و ولایت است/ بازسازی مزار شهدای واقع در روستا در اولویت قرار دارد
رئیس بنیاد شهید کاشمر در مراسم گل افشانی مزار شهدا با بیان اینکه بازسازی مزار شهدای روستاهایی که مورد غفلت قرار گرفته‌اند در اولویت قرار دارد گفت: کسانی در مسیر انقلاب موفق هستند که دفاع از انقلاب و دفاع از ولایت را سرلوحه کار خود قرار دهند.

به گزارش پایگاه خبری ترشیزخوان؛ صبح امروز در پنجمین روز از هفته دولت فرماندار کاشمر همراه با کلیه مسئولین شهرستان با حضور در مزار گلزار شهدای زیارتگاه شهید مدرس (ره) بار دیگر با شهدا تجدید عهد کردند.

رئیس بینیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان کاشمر در مراسم غبارروبی و گل افشانی مزار شهدا ضمن تسلیت ایام سوگواری سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله‌الحسین (ع) یاد شهیدان رجایی و باهنر را گرامی داشت و گفت: قطعا شهدا بر اعمال و رفتار ما در هر جایگاه و مسئولیتی ناظر هستند

وی بیان داشت: کسانی در مسیر انقلاب موفق هستند که دفاع از انقلاب و دفاع از ولایت را سرلوحه کار خود قرار دهند و امید داریم به وظایفی که بر عهده ما است به خوبی عمل کنیم.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران کاشمر افزود: یکی از برنامه‌هایی که بنیاد شهید برای شش ماهه آخر سال برنامه‌ریزی کرده است حضور در گلزار شهدای روستاهایی است که مورد غفلت قرار گرفته است.

وی گفت:  برنامه‌ریزی شده است تا در شش ماهه باقیمانده سال جاری با عنایت خود شهدا مزار این شهیدان را مورد بازسازی و مرمت قرار دهیم.

خبرنگار: حوریه صادقی زیرک آباد

انتهای پیام/