رسیدگی به امور محرومان در صدر برنامه های دولت سیزدهم است
رسیدگی به امور محرومان در صدر برنامه های دولت سیزدهم است
استاندار یزد گفت: بهترین اعمال نزد خداوند رسیدگی به امور محرومین است و این مهم در صدر اولویت برنامه های دولت سیزدهم قرار دارد.

به گزارش پایگاه خبری ترشیز خوان؛ به نقل از پایگاه خبری طلوع یزد، دکتر مهران  فاطمی در مراسم ضیافت افطاری ایتام تحت پوشش کمیته امداد یزد افزود: در سالی که از سوی مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) به سال تولید، دانش بنیان ، اشتغال آفرین  نام‌گذاری شده است،  دولت رسالت خویش را نسبت به محرومین در صدر اولویت فعالیت های خویش قرار داده و  برنامه هایی مدون جهت بهبود وضعیت معیشتی ، تهیه مسکن ،  ایجاد اشتغال  و سایر موارد مربوط به امور مددجویان تحت پوشش دارد.

وی ضمن تشکر از زحمات و فعالیت های مثبت صورت گرفته در کمیته امداد استان یزد  با اشاره به‌ نقش‌ مؤثر این نهاد در رفع نیازمدندیهای قشر محروم و دهک های  کمتر برخوردار جامعه خواستار همکاری تمام حوزه های اجرایی استان و بسیج تمامی امکانات در دسترس جهت هم افزایی در پیشبرد برنامه های تدوین شده در کمیته امداد برای رفع نیاز های مددجویان شد .

محمد شجاعان مدیرکل کمیته امداد استان یزد نیز ضمن تقدیر و تشکر از حضور صمیمی استاندار در جمع ایتام زیر پوشش این نهاد و تقدیر از  همت والا و همه جانبه شخص استاندار در پیگیری  ولایی ، جهادی و همه جانبه در امور محرومین تصریح کرد:  کمیته امداد برنامه های مدون و کارشناسی شده را در زمینه های مختلف معیشتی ، مسکن ، درمان ، اشتغال و تحصیل ، و آموزش های دینی و فرهنگی برای خانواده های زیر پوشش در دست اجرا دارد.

به گفته وی با همراهی و  پشتیبانی هایی که در دولت سیزدهم که به نام دولت محرومین و مستضعفین نیز نامگذاری گردیده انجام می شود می توان قدم های مثبت ، مستمر و بسزایی در توانمندی خانواده های زیر پوشش و وبالابردن سطح زندگی آنان برداشت .

استاندار یزد در این مراسم پس از تقدیم هدیه به ایتام، به گفتگو با آنها نشسته و حرف ها ،مشکلات ، خواسته ها و پیشنهادات آنها را بصورت کامل شنیده و دستورات مربوط به رسیدگی هر کدام از مشکلات را چه در بحث کلان و چه به صورت موردی  در همان نشست صادر کرد .

این دیدار صمیمی و حضور پر خیر و برکت استاندار محترم هم باعث دلگرمی پرسنل امداد گردید وضمن اینکه باعث گره گشایی های زیادی در امور ایشان شد  ،  تاثیر بسزایی در بالابردن روحیه و تقویت خودباوری و عزت نفس ایتام و خانواده های آنان داشت .

در پایان نیز نماز جماعت با شکوه تمام و با حضور  کلیه حاضرین  برگزار و پس از آن  استاندار همسفره ایتام گردید./اطلاع‌رسانی کمیته امداد