رسانه‌ها نقش کلیدی در انتقال اخبار صحیح به جامعه دارند
رسانه‌ها نقش کلیدی در انتقال اخبار صحیح به جامعه دارند
جانشین فرمانده انتظامی اهواز گفت : رسانه‌ها به عنوان فضای انتقال پیام وظیفه دارد مردم را از حوادث و اخبار صحیح مطلع کند و نقش کلیدی در انتقال اخبار صحیح به جامعه دارند

به گزارش پایگاه خبری ترشیز خوان؛ به نقل از  هنر قلم سرهنگ روح اله عسکری زاده روز دوشنبه در نشست خبری در محل قرارگاه انتظامی شهرستان اهواز ،بیان کرد: در این مدت که در برخی استان ها شاهد ناآرامی ها بودیم ، خوشبختانه در اهواز با همکاری سران عشایر و مردم انقلابی این شهرستان شاهد فضایی آرام بودیم.

وی ادامه داد: اصحاب رسانه در این مدت به خوبی فضای رسانه ای استان را از لحاظ آگاهی رسانی و وقایع روز  پوشش دادند، به همین دلیل دشمن نتوانست از این فرصت موج سواری کند.

جانشین فرمانده انتظامی اهواز با اشاره به برخورد قاطع عوامل انتظامی با اغتشاشگران گفت: با افرادی که قصد بر هم زدن آرامش شهروندان را داشته باشند طبق قانون برخورد قاطع خواهد شد.

سرهنگ عسکری زاده با اشاره به اتفاقات اخیر کشور ادامه داد: تصاویر و ویدیوهایی که منتشر می‌شود در ۲ بعد امنیت داخلی و سیاست بین المللی حایز اهمیت است و دشمن منتظر سوءاستفاده از اخبار و تصاویری است که در مواردی به صورت بازنشر یا کذب منتشر می‌شود.

وی از کاهش چشمگیر جرایم در کلانشهر اهواز گفت و افزود: در ۲ ماه اخیر با برخورد جدی پلیس و عوامل انتظامی در کلانشهر اهواز، شاهد کاهش چشمگیر جرایم در این شهرستان بودیم.

جانشین فرمانده انتظامی اهواز بیان کرد: پلیس هیچگونه اغماضی در برخورد با مجرمان، سارقان مسلح و … نخواهد داشت و با قاطعیت تمام طبق ضوابط قانونی با آنها برخورد خواهد کرد.

در پایان این نشست از خبرنگاران فعال در حوزه انتظامی شهرستان اهواز با اهدای لوح تقدیر و هدیه قدردانی شد.