به گزارش پایگاه خبری ترشیز خوان؛ به نقل از هنر قلم ، مدیرکل بیمه سلامت خوزستان با اشاره به ضرورت قانونی مندرج در قانون برنامه و بودجه سال ۱۴۰۱ و تاکید دولت مبنی بر تحقق اهداف دولت الکترونیک به منظور بهبود شیوه ارائه خدمات به جامعه گفت: ارتقا سطح خدمات رسانی، شفاف سازی و افزایش بهره وری همواره بعنوان چارچوب های اصلی ماموریت های این سازمان در زمینه توسعه دولت الکترونیک بوده و مطابق با الزامات قانونی مورد اشاره، موضوع اتصال به پنجره ملی خدمات دولت هوشمند از سال جاری در دستور کار قرار گرفت و هم اکنون برخی از سامانههای پرکاربرد سازمان بیمه سلامت به پنجره ملی خدمات دولت هوشمند (my.gov.ir)، متصل شده است.
رضایی افزود: با توجه به بند (و) تبصره ۷ لایحه بودجه سال ۱۴۰۱ و مصوبات شورای اجرایی فناوری اطلاعات مبنی بر ارائه خدمات پرکاربرد دستگاه های اجرایی از طریق پنجره ملی خدمات دولت هوشمند و همچنین تاکیدات مدیرعامل بیمه سلامت ایران سامانه های استحقاق سنجی درمان، انتساب پزشکان خانواده شهری، رضایت سنجی سازمان، استعلام نسخ الکترونیک، استعلام مراجعات بستری و خسارت متفرقه، سرویس استعلام پزشکان تمام وقت و سرویس استعلام تائید خدمات و دارو در درگاه یکپارچه خدمات دولت قرار گرفت.
رضایی ادامه داد: در گذشته سازمان بیمه سلامت ایران خدمات فوق را از طریق سامانه های منتسب به این سازمان ارائه می داد ولی در حال حاضر با تلاش مجموعه همکاران سازمان بیمه سلامت ایران این خدمات ازطریق پنجره ملی خدمات دولت در دسترس مردم قرار دارد.
مدیرکل بیمه سلامت خوزستان در پایان عنوان کرد: در حال حاضر ۲ میلیون ۵۰۰ هزار نفر تحت پوشش بیمه سلامت خوزستان می باشند و در صورت بروز هرگونه ابهام و سوال با سامانه تلفنی شبانه روزی ۱۶۶۶ تماس گرفته و سوالات خود را بپرسند.