جهاد تبیین و امید آفرینی راهبرد اصلی برنامه های دهه فجر است
جهاد تبیین و امید آفرینی راهبرد اصلی برنامه های دهه فجر است
فرماندار کاشمر گفت: جهاد تبیین و امید آفرینی راهبرد اصلی برنامه های دهه فجر است و ضرورت است روش های خلاقانه و ابتکاری برای اجرای جهاد تبیین در عرصه های مختلف به کار گرفته شود.

به گزارش پایگاه خبری ترشیز خوان؛ فرماندار کاشمر با تاکید بر اینکه دهه فجر فرصتی برای تقویت وحدت و همگرایی است، از تشکیل ستاد سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در این شهرستان انتقاد کرد و گفت: در شرایطی که با هجمه سنگین دشمن در شرایط کنونی روبرو هستیم، ضروری است از همه ظرفیت ها برای باشکوهتر برگزار شدن این ایام استفاده شود.

امیر دائی صراف، در اولین نشست ستاد هماهنگی دهه فجر و چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی اظهار داشت: با توجه به حجمه سنگین دشمن در کم رنگ جلوه دادن دستاوردهای نظام ضروری است که از همه امکانات و ظرفیت ها برای بیان دستاوردهای نظام استفاده کنیم.

وی با بیان اینکه دستگاه ها باید برای خود برنامه داشته باشند و همه اقشار مردم در همه این برنامه ها دخیل کنند، خاطرنشان کرد: برنامه ها باید با حضور اقشار مختلف مردم و با رویکرد جوانان اجرا شود.

فرماندار کاشمر با تاکید بر اینکه دستگاه ها از برگزاری برنامه های تکراری پرهیز کنند و نگاه خلاقانه به این موضوع داشته باشند، تصریح کرد: هیئت اندیشه ورز جوان به مناسبت برنامه ریزی بزرگداشت سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی متناسب با جوانان تشکیل شود.

وی با اشاره به اینکه بازار کاشمر، بازاری انقلابی است و اتاق اصناف نسبت به این موضوع باید برنامه ریزی لازم را داشته باشد، اذعان کرد: هر محله باید یک ستاد بزرگداشت دهه فجر و ۴۴امین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی داشته باشند و برنامه ها به صورت محله محور برگزار شود.

دائی صراف با بیان اینکه ظرفیت های مختلف با بهره گیری از تمام امکانات باید برای برگزاری باشکوه سالگرد پیروزی انقلاب به خط شوند، عنوان کرد: دهه فجر یک فرصت مناسب برای تقویت وحدت و همگرایی است و زمانی که خدمات نظام تبیین شود مطمئنا باعث بر طرف شدن شبهات جوانان و تقویت وحدت می شود.

وی با تاکید بر اینکه جهاد تبیین و امید آفرینی راهبرد اصلی برنامه های دهه فجر است و روش های خالقانه و ابتکاری برای اجرای جهاد تبیین در عرصه های مختلف به کار گرفته شود، تشریح کرد: تبلیغات و فضاسازی محیطی و محله ای بسیار حائز اهمیت است و در این خصوص می توان از ظرفیت های مردمی در محله های مختلف هم استفاده کرد.

همچنین مسئول شورای هماهنگی تبلیغات اسالمی کاشمر در این نشست گفت: فعالیت های فرهنگی در سطح شهرستان کاشمر باید همسو و هم جهت باشد و اگر همه در یک مسیر حرکت کنیم می توانیم بر مشکالت پیروز شویم.

حجت‌الاسلام  زراعتی با بیان اینکه برنامه های چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در سال جاری بسیار حائز اهمیت است و قوام این برنامه ها با حضور مردم تحقق پیدا می کند، خاطرنشان کرد: باید زمینه حضور حماسی مردم باید بیش از پیش فراهم کنیم.

مسئول شورای هماهنگی تبلیغات اسالمی کاشمر با تاکید بر اینکه برنامه های دهه فجر باید بر محور حضور حماسی مردم، نمایش سرزندگی انقلاب ،ایجاد امید، ایجاد انگیزه و احساس مسئولیت عمومی برنامه ریزی شود، تصریح کرد: بزرگداشت ایام دهه فجر به عنوان گسترده ترین نمایش وحدت و اقتدار انقلاب اسلامی محسوب می شود.