موفقیت شطرنج بازان میبدی در مسابقات قهرمانی رده‌های سنی استان یزد
موفقیت شطرنج بازان میبدی در مسابقات قهرمانی رده‌های سنی استان یزد
شطرنج بازان میبدی با شرکت در مسابقات قهرمانی رده‌های سنی استان یزد گرامیداشت دهه فجر از بین هشت شهرستان شرکت کننده مقام سوم را کسب کردند.

به گزارش پایگاه خبری ترشیز خوان؛ به نقل از پایگاه خبری بام میبد و به نقل از هیات شطرنج میبد هیات شطرنج در این مسابقات شهرستان یزد با  کسب ۱۱مدال طلا، ۷مدال نقره و ۱۲مدال برنزمقام اول را حائز شد و هیات شطرنج شهرستان بافق با  به دست آوردن ۳مدال طلا و ۴مدال نقره مقام دوم را به دست آورد.

هیات شطرنج شهرستان میبد نیز با کسب ۳مدال نقره و یک مدال برنز مقام سوم را کسب کرد و هیات شطرنج شهرستان ابرکوه هم با یک مدال برنز چهارم شد.

در مجموع مسابقات با حضور بیش از ۲۵۰ شرکت کننده دختر و پسر در رده‌های سنی زیر ۶،۸،۱۰،۱۲،۱۴،۱۶،۱۸ سال با حضور ۸ شهرستان برگزار گردید.

شهرستان میبد در رده زیر ۶ سال دختران و پسران و ۱۴ سال دختران نماینده‌ای نداشت ، این شهرستان در مجموع با ۲۸ شرکت کننده دختر(۸نفر) و پسر(۲۰نفر) در این مسابقات حضور یافت.

شطرنج بازان شهرستان یزد با نزدیک به ۱۵۰ شرکت کننده ، شهرستان بافق نزدیک به ۲۰ شرکت کننده و مابقی شهرستان‌ها نیز با بیش از ۵۰ شرکت کننده در مسابقات برگزار شده به رقابت پرداختند.