كارگران به عنوان سربازان جنگ اقتصادي، در خط مقدم تولید قرار دارند
كارگران به عنوان سربازان جنگ اقتصادي، در خط مقدم تولید قرار دارند
مديرعامل شركت شهرك‌هاي صنعتي استان اردبيل گفت: کارگران در خط مقدم تولید هستند و به عنوان سربازان جنگ اقتصادی، با همه توان تلاش می‌کنند تا نيازهاي كشور را برآورده سازند.

به گزارش پایگاه خبری ترشیز خوان؛ به نقل از تایماز نیوز، هاشم علايي در جريان بازديد از چند واحد توليدي شهرك صنعتي اردبيل۲ ضمن خداقوت و خسته نباشيد به پرسنل و كارگران سخت‌کوش این واحدهاي تولیدی، اظهار داشت: گراميداشت روز جهاني كار و كارگر فرصت مغتنمي است تا قدردان زحمات کارگران پرتوان و تلاشگر باشيم.
علايي ادامه داد: كارگران به عنوان ستون اصلی تولید و توسعه اقتصادی استان، نيازمند توجه جدي هستند كه بايد تلاش كنيم از تمامي ظرفيت‌هاي ممكن براي حمايت از اين قشر كوشا و بي ادعا استفاده كنيم.
وي رشد و توسعه صنعتي استان را در گروي توانمندي و استعداد كارگران تلاشگر و نوآور برشمرد و افزود: وظيفه ما مسئولان هموار كردن مسير توليد است تا با ايجاد زمينه‌هاي توليد و اشتغال، كمك كنيم تا آسایش خاطر و امنیت شغلی این قشر زحمت کش و ایجاد اشتغال برای فرزندان آنها مهيا شود.
علايي تصريح كرد: شركت شهرك‌هاي صنعتي استان اردبيل به عنوان يك شركت توسعه‌اي تلاش مي‌كند با ايجاد زيرساخت‎ها و مهيا كردن بسترهاي سرمايه گذاري، نسبت به گردش چرخ‌هاي اقتصاد استان كمك كند.
شايان ذكر است بازديد از واحدهاي توليدي ارس تجهيز، روياي هفت آسمان و آرتا سرام قائم در شهرك صنعتي اردبيل۲، از جمله برنامه‌هاي بازديد مديرعامل شركت شهرك‌هاي صنعتي استان اردبيل در روز گراميداشت كار و كارگر بود.
در پايان اين بازديدها، طي اهداي لوح و شاخه گلي از زحمات كارگران اين واحدهاي توليدي تشكر و قدرداني شد.

 

  • منبع خبر : روابط عمومی شرکت شهرک‌های صنعتی استان اردبیل