هشدار مرکز سنجش،پذیرش و فارغ التحصیلی دانشگاه آزاد اسلامی نسبت به فعالیت موسسات سودجو
هشدار مرکز سنجش،پذیرش و فارغ التحصیلی دانشگاه آزاد اسلامی نسبت به فعالیت موسسات سودجو
داوطلبان آمونهای دانشگاه آزاد اسلامی درصورت نیاز به ارتباط با مرکز سنجش،پذیرش و فارغ التحصیلی از طریق تلفن گویا 0214743 و یا سامانه پرسش و پاسخ مجازی https://faq.azmoon.iau.ac.ir/ اقدام نمایند.

به گزارش پایگاه خبری ترشیز خوان؛ به نقل از سرویس دانشگاه پایگاه خبری ندای دانش ، به تناوب مشاهده شده است که برخی از افراد ، موسسات و سایت های سودجو با توجه به حساسیت داوطلبان آزمون های دانشگاه با استفاده از نام دانشگاه آزاد اسلامی اقدام به تبلیغات گسترده و فریب داوطلبان و خانواده های آنان می کنند. فعالیت سودجویانه این موسسات و سایت ها تحت عناوین مختلف از جمله مشاوره های اشتباه ، وعده فراهم کردن امکان ادامه تحصیل در دانشگاه آزاد اسلامی هیچ ارتباطی به این دانشگاه ندارد.

به داوطلبان توصیه میشود جهت کسب اطلاعات در خصوص زمان ثبت نام و انتخاب رشته مقاطع مختلف تحصیلی دانشگاه آزاد اسلامی پیگیر اخبار از طریق سایت رسمی مرکز سنجش،پذیرش و فارغ التحصیلی دانشگاه آزاد اسلامی به آدرس  sanjesh.iau.ir باشند

پاسخگویی به داوطلبان محترم در خصوص ثبت نام و انتخاب رشته مقاطع مختلف تحصیلی جهت پذیرش در دانشگاه آزاد اسلامی از طریق تلفن گویا ۰۲۱۴۷۴۳ و یا سامانه پرسش و پاسخ مجازی https://faq.azmoon.iau.ac.ir/   فراهم می باشد.

 

  • منبع خبر : روابط عمومی مرکز سنجش،پذیرش و فارغ التحصیلی دانشگاه آزاد اسلامی