حزب سفیران انقلاب اسلامی از محمد اسماعیل نیاء، نامزد یازدهمین دوره انتخابات مجلس در ترشیز بزرگ اعلام حمایت کرد
حزب سفیران انقلاب اسلامی از محمد اسماعیل نیاء، نامزد یازدهمین دوره انتخابات مجلس در ترشیز بزرگ اعلام حمایت کرد
حزب سفیران انقلاب اسلامی با اخذ خرد جمعی و اجماع نخبگان و فرهیختگان استانی و کشوری و تحقیقات بعمل آمده جناب آقای محمد اسماعیل نیا از حوزه انتخابیه کاشمر، خلیل آباد و بردسکن را در لیست «سفیران قالیباف» قرار داده و حمایت جناب آقای دکتر «محمدباقر قالیباف» از ایشان را اعلام می‌دارد.

به گزارش پایگاه خبری «ترشیزخوان»؛ حزب سفیران انقلاب اسلامی حمایت خود را از محمد اسماعیل نیاء، نامزد یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در ترشیز بزرگ (کاشمر، بردسکن، خلیل آباد و کوهسرخ) به شرح ذیل اعلام کرده است.

بسم الله الرحمن الرحیم

انتخابات مجلس شورای اسلامی از ابزارهای عینی مردم سالاری دینی است و از آن جهت که تصمیم‌ های آن تمام شئون کشور را تحت تأثیر قرار می‌دهد و در جایگاهی است که حساس ترین تصمیم‌ ها، مهمترین انتخاب‌ ها و خطیرترین مسئولیت‌ها بر دوش آن قرار دارد.

بی شک داشتن مجلسی نو، قوی، کارآمد همراه با چهره‌های نو، شجاع، مؤمن و متخصص همراه با روحیه جهادی در ساختن مجلسی نو در تراز کشور جمهوری اسلامی ایران لازمه کار خواهد بود تا با پیگیری در جهت رفاه و بهبود معیشت مردم، گامی مؤثر در برقراری عدالت اجتماعی در جامعه برداشته شود.

لذا حزب سفیران انقلاب اسلامی با اخذ خرد جمعی و اجماع نخبگان و فرهیختگان استانی و کشوری و تحقیقات بعمل آمده جناب آقای محمد اسماعیل نیا از حوزه انتخابیه کاشمر، خلیل آباد و بردسکن را در لیست «سفیران قالیباف» قرار داده و حمایت جناب آقای دکتر «محمدباقر قالیباف» از ایشان را اعلام می‌دارد.

امید است با توکل به خداوند متعال و انتخاب هوشمندانه شما مردم عزیز در راه آرمانهای انقلاب اسلامی و شهدای گرانقدر موفق باشند.

و من الله توفیق

علی دورانی

دبیر کل حزب سفیران انقلاب اسلامی

و رئیس ستاد کشوری دکتر محمد باقر قالیباف

انتهای پیام/