حضور حداکثری در انتخابات تکلیف است/ ضرورت شناسنامه دار شدن ائتلاف شورای انقلاب
حضور حداکثری در انتخابات تکلیف است/ ضرورت شناسنامه دار شدن ائتلاف شورای انقلاب
رئیس جبهه پیشرفت رفاه و عدالت خرسان رضوی با تأکید بر حضور حداکثری در انتخابات دوم اسفندماه جاری گفت: ائتلاف شورای انقلاب برای تقویت وحدت و پاسخگویی قانونمند به خواسته‌های به حق مردم، به سمت شناسنامه دار شدن پیش برود.

مجتبی آرین منش در گفت‌و‌گو با «ترشیزخوان» در خصوص نقش رسانه در روشنگری مردم اظهار داشت: امروز جامعه به سمتی رفته است که کلیه اطلاعات و نیازمندی‌ها از سمت رسانه‌ها بویژه رسانه‌های الکترونیک است و به نظر من رسانه مکتوب، کشش کمتری در بین مردم دارد و اصلی ترین رسانه در حال حاضر، رسانه الکترونیک و فضای مجازی است که می‌تواند در اسرع وقت و در ثانیه اطلاعات مورد نیاز مردم را انتشار و آگاهی دهد.

رئیس جبهه پیشرفت رفاه و عدالت خرسان رضوی گفت: مهمترین رسالت رسانه‌ها در شرایط کنونی ترغیب و تشویق مردم به حضور و مشارکت حداکثری در صحنه انتخابات است مخصوصا که دشمنان انقلاب در آن سوی مرزها تمام تلاش رسانه‌ایی خود را انجام می‌دهند که مردم را مأیوس کنند تا پای صندوق‌های رأی شرکت نکنند.

وی افزود: مردم ستون اصلی و استوانه‌های نظام هستند و قطعا با حضور حداکثری خود در دوم اسفندماه جاری مشت محکمی بر دهان یاوه گویان استکبار و کسانی که این انتخابات را انتصابی و فرمایشی می‌دانند خواهند زد.

رئیس جبهه پیشرفت رفاه و عدالت خرسان رضوی در ادامه گقت‌و‌گو با اشاره به عملکرد شورای ائتلاف انقلاب و اهمیت اتحاد بیان داشت: من به نحوه راه اندازی شورای ائتلاف انقلاب در بعضی از شهرستانها اعتراض دارم چرا که اگر قرار بود این شورا راه بیفتد باید از کلیه احزاب دارای شناسنامه که از وزرات کشور شناسنامه دارند اعم از اصول گرای سنتی و اصول گرای مدرن دعوت می‌کردند که در این ائتلاف شرکت کنند تا مانع تفرقه شوند.

وی ادامه داد: متأسفانه ائتلاف شورای انقلاب در بعضی از شهرستانها، بدون برنامه ریزی و توسط عده‌ خاصی با یک رؤیا پردازی و هدف خاصی راه اندازی شد که باعث تفرقه بین نیروهای انقلابی و نیروهای وحدت شد.

رئیس جبهه پیشرفت رفاه و عدالت خرسان رضوی در پاسخ به خبرنگار ما که پرسید شما چه پیشنهادی برای بهبود عملکرد شورای انتلاف انقلاب دارید؟ گفت: اکنون که گذشت و نمی‌توان کاری انجام داد اما برای دوره‌های انتخاباتی بعد باید از دو الی سه ماه مانده به اینکه انتخابات برگزار شود از کلیه احزاب اصولگرا اعم از اصولگرای سنتی و مدرن و اعتدال و مخصوصا از احزابی که دارای شناسنامه هستند دعوت کنند تا بتوانند از مسیر قانون پاسخگوی دغدغه های مردم باشند.

وی افزود: احزاب و جبهه‌هایی که شناسنامه داشته باشند فردا می‌توانند به دغدغه‌های مردم حوزه انتخابیه خود  پاسخ دهند و چنانچه مردم نسبت به آن کاندیدایی که  ائتلاف معرفی کرده  اعتراضی داشته باشند می‌توانند سخنان خود را به آن  ائتلاف شناسنامه دار انتقال دهند و آن حزب هم حقوق بجا و شایسته مردم را تا رسیدن به حق و حقوق اصلی پیگیری کند.

آرین منش با تأکید بر حضور حداکثری در پای صندوق‌های رأی همراه با انتخاب اصلح یادآور شد: یکپارچگی مردم سد نفوذناپذیری در برابر دسیسه‌های دشمنان انقلاب است و همه بویژه احزاب انقلابی و ائتلاف شورای انقلاب باید بیش از گذشته و با دقت نظر و برنامه‌ریزی منسجم این اصل مهم را حفظ و تقویت کنیم و قطعا خواسته مردم ولایتمدار ما هم همین است.

خبرنگار: حوریه صادقی زیرک آباد

انتهای پیام/