پیمان با شهدا را فراموش نمی‌کنیم/ حضور حداکثری در یوم‌الله ۲۲ بهمن و انتخابات تکلیف ماست
پیمان با شهدا را فراموش نمی‌کنیم/ حضور حداکثری در یوم‌الله ۲۲ بهمن و انتخابات تکلیف ماست
امام جمعه موقت کاشمر با بیان اینکه نخستین هدف امام (ره) در زمان ورود به ایران بهشت زهرا (س) بود گفت: ما نیز پیمان با شهدا را فراموش نمی‌کنیم و با حضور حداکثری خود در راهپیمایی 22 بهمن و انتخابات دوم اسفند، بار دیگر یکپارچگی خود را به نمایش می‌گذاریم.

به گزارش ترشیز خوان، صبح امروز همزمان با سراسر کشور، مراسم گرامیداشت یوم‌الله ۱۲ بهمن که سالروز ورود تاریخی امام خمینی (ره)، بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران به خاک کشورمان ایران اسلامی است با حضور پر شور مسئولین و مردم ولایتمدار شهرستان کاشمر در میدان انقلاب همراه با رژه موتوری برگزار شد.

حجت‌الاسلام علی احدی، امام جمعه موقت شهرستان کاشمر در مراسم گلباران تمثال مبارک امام خمینی (ره) ضمن گرامیداشت یوم‌الله ۱۲ بهمن اظهار داشت: مثل چنین روزی در سال ۵۷، در مملکت ما شور و نشاط زاید‌الوصفی همراه با آگاهی حاکم بود و همه مردم بی‌صبرانه منتظر آن پرواز خاص بودند.

امام جمعه موقت کاشمر گفت: صدها خبرنگار داخلی و خارجی تلاش می‌کردند که این حادثه تاریخی را پوشش دهند و سیل جمعیت مردم از فرودگاه تا بهشت زهرا (ص)  آماده استقبال از این مرد بزرگ بود.

حجت‌الاسلام احدی بیان کرد: دشمن در سال ۴۲ به خیال خام خود سعی کرده بود با کمترین هزینه بین امام خمینی (ره) و مردم فاصله بیندازند تا خیزش انقلابی مردم از بین برود و به همین علت امام (ره) را به خارج از کشور تبعید کرد اما به فرموده خداوند نصرت و پیروزی از آن پیروان رسول الله (ص) است.

وی افزود: محبوبیت امام (ره) در بین مردم و اراده و توکل ایشان به خداوند به قدری قوی بود که همه ملت اعم از بازاریان، فرهنگیان، جامعه روحانیت و دیگر اقشار عزم خود را در نشر سخنان ایشان جزم کرده بودند و در مسیر بیداری ملت تلاش می‌کردند.

امام جمعه موقت کاشمر گفت: در ۱۲ بهمن ۵۷، عزم امام و ملت انقلابی، خیزش عمومی خود را نشان داد و ورود امام خمینی (ره) به ایران، مقدمه‌ایی برای سقوط کامل نظام شاهنشاهی و مقدمه‌ایی برای تشکیل نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران شد.

وی ادامه داد: به فرموده مقام معظم رهبری باید سخن جدید جمهوری اسلامی را برای مردم دنیا تبیین کرد؛ این سخن جدید از سال ۴۲ آغاز شده است؛ سخنی که به آغاز بشریت، زمان هابیل و قابیل برمی‌گردد.

حجت‌الاسلام احدی با تأکید بر جمهوریت و اسلامیت نظام  بیان داشت: مردم در خوشی‌ها و غصه‌های نظام و در هشت سال جنگ تحمیلی و دیگر عرصه‌های انقلاب حضور داشتند و از ولایت و نظام اسلامی خود دفاع کردند تا پایه‌های اسلام امام حسین (ع)، اسلام غدیر، اسلام هیهات من الذله و اسلام انتظار را محکم‌تر کنند.

وی گفت: فرق بهمن ۵۷ با بهمن ۹۸ این است که آن روز انقلاب ما نهالی بود اما امروز این نهال تبدیل به یک درخت تنومند قوی شده است که به حول و قوه الهی دشمنان، توان صدمه زدن به چنین نظامی را ندارند و نخواهند داشت.

امام جمعه موقت شهرستان کاشمر بیان کرد: دو مسأله بزرگ در پیش داریم؛ نخست راهپیمایی ۲۲ بهمن است که نماد مقاومت ما است و پرشورتر از گذشته حضور پیدا می‌کنیم.

وی ادامه داد: دومین مسأله، انتخابات مجلس شورای اسلامی در سراسر کشور و انتخابات مجلس خبرگان رهبری در بعضی استانها است که با حضور حداکثری، بار دیگر اتحاد و یکپارچگی خود را به نمایش می‌گذاریم.

حجت‌الاسلام احدی یادآور شد: بهشت زهرا (س) نخستین هدف و مقصود امام خمینی (ره) در هنگام ورود به ایران اسلامی بود و معنا این است که عزت و اقتدار ما نتیجه خون فرزندان شهید ملت ما است و امروز هم استوارتر از گذشته راه شهید سلیمانی‌ها را ادامه می‌دهیم و پیمان با شهدا را فراموش نمی‌کنیم.

انتهای پیام/