آموزش و پرورش کاشمر توانایی آمادگی ۱۰۰ درصدی برای آغاز سال تحصیلی جدید دارد
آموزش و پرورش کاشمر توانایی آمادگی ۱۰۰ درصدی برای آغاز سال تحصیلی جدید دارد
فرماندار شهرستان کاشمر گفت: آموزش و پرورش شهرستان بایستی آمادگی 100 درصدی برای آغاز سال تحصیلی داشته باشد با این که می دانیم سخت است اما امکان پذیر است و همکاران قادر به این کار هستند.

به گزارش پایگاه خبری ترشیزخوان؛ مسلم سافی فرماندار شهرستان کاشمر در پنچمین جلسه شورای آموزش و پرورش ضمن تسلیت ایام سوگواری سرور و سالار شهیدان امام حسین (ع) گفت: بایستی آموزش و پرورش آمادگی ۱۰۰ درصدی برای آغاز سال تحصیلی  داشته باشد با این که می دانیم سخت است اما امکان پذیر است و همکاران قادر به این کار هستند.

وی افزود: آموزش و پرورش باید در طول سال تحصیلی جلسات متعددی داشته باشد و این راه به بهبود عملکرد سیستم اجرایی کمک می رساند و هم اکنون آموزش و پرورش با تدوین تقویم پرورشی یک قدم جلوتر است.

ساقی گفت: ما باید از هم  اکنون پیش بینی مشکلات و دغدغه های آینده را داشته باشیم و دنبال راه حلی  برای رفع آنها پیدا کنید چرا که در موقیعت های سخت، گیر نکنیم و زمان را از دست ندهیم حتی با آن که درصد وقوع مشکل اندک باشد اما  این کار باعث می شود همیشه یک قدم جلوتر باشیم.

وی بیان کرد: هر ساله  مسئله  سرویس مدارس  دغدغه ای است برای آموزش و پرورش  اما امسال بیشتر از قبل است، آموزش و پرورش باید کارگروهی تشکیل دهد که در زمان مشکلات خانواده ها با راننده ها و شهرداری وارد صحنه شود.

وی خطاب به مدیر آموزش و پرورش گفت: در زمینه کمک از ما فراموش نکنید و اگر مشکلی در طول سال تحصیلی اتفاق افتاد سریعا آن را رفع کنید و در صورت نیاز به ما اطلاع دهید.

 

خبرنگار: مجتبی صاحب زمانی

ویراستار: حوریه صادقی زیرک آباد

انتهای پیام/