احداث پارک ویژه بانوان با مساحت ۴۰ هزار متر مربع/ ۲۳ فعالیت ورزشی در آن پیش‌بینی شده است
احداث پارک ویژه بانوان با مساحت ۴۰ هزار متر مربع/ ۲۳ فعالیت ورزشی در آن پیش‌بینی شده است
شهردار کاشمر از احداث پارک مخصوص بانوان با مساحت 40 هزار متر مربع خبر داد و گفت: این پارک از فضا و امکانات ورزشی مناسبی برخوردار است و 23 فعالیت ورزشی در آن پیش‌بینی شده.

به گزارش پایگاه خبری ترشیزخوان؛ جعفر سلیمانی شهردار شهرستان کاشمر به گرامیداشت هفته دولت طی یک نشست خبری با اصحاب رسانه  اظهار داشت: ما به دلیل اعتراض های مردم جنوب شهر به علت توجه زیاد به شمال شهر یعنی جاده زیارتگاه امامزاده سید مرتضی (ره) و حومه تصمیم گرفتیم پروژه پارک بانوان را در میانه شهر که نزدیک به جنوب غربی کاشمر است با موفقیت راه‌اندازی کنیم.

وی افزود: ما در طول سال جاری موفق شدیم ۱۰۰۰ متر مربع ساختمان در سطح پارک بسازیم و سعی مان را بکنیم تا بانوان بتوانند در این محیطی که برای آنها فراهم شده است بهترین استفاده را بکنند، همچنین دیوار های پارک هنوز ۱٫۵ متر آن تکمیل شده است و برای امنیت بیشتر ۱٫۵ متر دیگر نیز بر ادامه این دیوار ساخته می شود تا از زاویه های مختلف بدون دید باشد.

وی با اشاره به فضای سیز بسیار خوب پارک ادامه داد: لازم به ذکر است که دیوار و آلاچیق ها  هم اکنون سطح سیمانی دارند اما به زودی رنگ آمیزی خواهند شد و مبلمان برای آسودگی بانوان در آلاچیق ها قرار می گیرد.

شهردار کاشمر خطاب به بانوان گفت: ما خرسند هستیم که پروژه ای را مخصوص بانوان راه‌اندازی کردیم تا  بتوانند با خیال راحت‌تری از آن استفاده کنند همچنین انتظار می رود که خانم ها از این پارک حمایت های لازم را انجام دهند و به دیگران معرفی کنند  و با حضور خود در این مکان تفریحی ما را به سوی پیشرفت بیشتر هدایت کنند.

سلیمانی خاطرنشان کرد: کلاس های تکواندو ویژه دختران در پارک  تشکیل شده و والدین می توانند از ظرفیت های این مکان به نفع فرزندان خود استفاده کنند، همچنین مدارس دخترانه نیز قادر هستند با هماهنگی  اردو ها و مراسمات خود ا در این مراسم اجرا  کنند چرا که محیط مناسبی برای دانش آموزان است.

وی با بیان اینکه ۲۳ فعایت ورزشی برای این پارک پیش‌بینی شده است گفت: آمفی‌تئاتر روباز، فضای نشیمن، وسایل ورزش همگانی، زمین شطرنج، فوتبال، والیبال و بسکتبال، هندبال، مسیر دوچرخه‌ سواری، رینگ سلامت، فروشگاه و کافه‌تریا، زمین‌ بازی کودکان، میزهای پینگ‌پنگ،زمین اسکیت، سوله ورزشی، تالار پذیرایی و غیره از جمله امکانات این پارک است.

شهردار کاشمر یادآور شد: تا کنون موفق شدیم ۱۰ سالن ورزشی در نقاط مختلف شهر احداث کنیم و به علت نبود زمین در پایین‌ شهر مجبور شده‌ایم کشتارگاه قدیم و میدان بار سابق شهرداری را تبدیل به سالن ورزشی کنیم.

در پایان نشست خبری، شهردار و اصحاب رسانه از پروژه های تازه به بهربرداری شده بازدید کردند.

خبرنگار: مجتبی صاحب زمانی

انتهای پیام/