اساس و مبنای سازمان بسیج رسانه فراجناحی است /اجازه ندهیم خبرنگارنما جای خبرنگار واقعی را بگیرد
اساس و مبنای سازمان بسیج رسانه فراجناحی است /اجازه ندهیم خبرنگارنما جای خبرنگار واقعی را بگیرد
رئیس بسیج خراسان رضوی با بیان اینکه اجازه ندهیم خبرنگارنما جای خبرنگار واقعی را بگیرد گفت: خراسان رضوی نخستین استانی است که قرارگاه رسانه‌ایی را با وجود همه سلایق راه‌اندازی کرده و اساس و مبنای ما فراجناحی است.

به گزارش پایگاه خبری ترشیزخوان؛ شب گذشته مراسم بزرگداشتی به مناسب گرامیداشت هفته‌ی خبرنگار و زنده‌نگه‌داشتن یاد و نام شهدا بویژه شهدای رسانه  شهید محمود صارمی و شهید عبدالحمید عسکری در سالن اجتماعات هیئت رزمندگان کاشمر با رعایت پروتکل‌ های بهداشتی برگزار شد.

عباس محمدیان، رئیس بسیج رسانه خراسان رضوی که در این مراسم حضور داشت بعد از شنیدن سخنان تعدادی از خبرنگاران پیشکسوت این دیار اظهار داشت: سبقه‌ی فرهنگی کاشمر و دیار ترشیز بر کسی پوشیده نیست اما بهتر است ابتدا از خودمان انتقاد کنیم و به عبارتی نخست از خودمان شروع کنیم.

رئیس بسیج رسانه خراسان رضوی گفت: ما در حال حاضر در جنگ تمام عیار هستیم و اکنون در تهاجم رسانه‌ایی به سر می‌بریم چرا در این جنگ یک همگرایی صورت نگرفته است؛ اجازه ندهیم که دشمن افکار عمومی را منحرف کند.

محمدیان بیان داشت: تاریخ شفاهی شهر را به تصویر بکشید؛ ترویج فرهنگ شهداء را در اولویت قرار دهید؛ چگونه است که رسانه‌های ما موتور گوگل شدند و کپی پیست می‌کنند؛ در مبحث انتقادها چه کردیم؛ آیا انتقادهای ما سازنده است. قدمت فرهنگی، قدمت صنعتی و قدمت جمعیتی شهرتان را معرفی کنید.

وی با اشاره به فرمایش مقام معظم رهبری گفت: شکست جریان تحریم نیازمند شکست جریان تحریف است و ضروری است که بیش از پیش در این مسیر تلاش کنیم و نباید اجازه دهیم که خبرنگارنما جای خبرنگار واقعی را بگیرد.

رئیس بسیج رسانه خراسان رضوی با بیان اینکه اساس و مبنای سازمان بسیج رسانه فراجناحی است تأکید کرد: از قدرت و اقتدار و وحدت هم در راستای زنده نگه داشتن یاد و نام شهدا و ادامه‌ی راه این عزیزان حمایت کنیم.

وی در پایان ضمن تأکید بر رعایت اخلاق رسانه‌ایی خواستار تشکیل شورای کانون بسیج رسانه شد و یادآوری کرد: ما نخستین استانی هستیم که قرارگاه رسانه‌ایی را با وجود همه‌‌ی سلایق خلق کردیم و از تمام خبرنگاران بویژه خبرنگارانی که در موضوع فساد کار کنند حمایت می‌کنیم.

گفتنی است در پایان مراسم از همه خبرنگاران شهرستان تجلیل و تقدیر شد.

خبرنگار: حوریه صادقی زیرک آباد

انتهای پیام/