قویترین سلاح برای مقابله با دشمن رسانه است
قویترین سلاح برای مقابله با دشمن رسانه است
فرمانده سپاه شهرستان کاشمر در جلسه تقدیر از خبرنگاران گفت: رسانه ابزار مهمی برای بازدارندگی یک کشور و قویترین سلاح برای مقابله با دشمنان است.

به گزارش پایگاه خبری ترشیزخوان؛ علی یعقوبیان فرمانده سپاه  کاشمر در جلسه تجلیل از خبرنگاران که در محل سالن اجتماعات هیئت رزمندگان شهرستان و با حضور رئیس بسیج رسانه خراسان رضوی برگزار شد اظهار داشت: شهید عبدالحمید عسکری از افتخارات مردم  کاشمر است و نخستین شهید رسانه‌ایی استان است که در دوران دفاع مقدس هم خدمات ارزنده‌ایی به کشورش کرد.

یعقوبیان ضمن تأکید بر زنده نگه‌داشتن یاد شهداء گفت: رسانه ابزاری مهم برای بازدارندگی یک کشور و سلاحی مهم و قوی برای مقابله با دشمنان است.

وی افزود: خبرنگاران می توانند با قلمشان روشنگری به موقع داشته باشند و دشمن را وادار به عقب نشینی کنند چرا که همیشه علم و اندیشه از همه ابزارها قویتر است.

فرمانده سپاه کاشمر بیان کرد: اصحاب رسانه زبان گویای مردم هستند بنابراین تلاش کنید که مشکلات و دغدغه‌های آنها را به گوش مسئولین برسانید و با حضور به موقع خود اجازه ندهید جبهه رسانه کمرنگ شود.

وی در پایان یادآور شد: پیشرفت ها و دستاوردهای چهل و یک سال انقلاب را با قلم خود و یا استفاده از رسانه به نوجوانان و جوانان امروز منتقل کنید و در ترویج آن بکوشید.

خبرنگار: مجتبی صاحب زمانی

انتهای پیام/

  • نویسنده : مجتبی صاحب زمانی