برنامه های هفته دفاع مقدس هدفمند و با شعار محوری «ما قوی هستیم» اجرا می شود
برنامه های هفته دفاع مقدس هدفمند و با شعار محوری «ما قوی هستیم» اجرا می شود
فرماندار کاشمر گفت: برنامه های هفته دفاع مقدس به صورت هدفمند با شعار محوری "ما قوی هستیم" اجرا می شود و این ایام فرصت مناسبی است تا برنامه مشخصی در خصوص دشمن شناسی و پاسخ به شبهات هشت سال جنگ تحمیلی داشته باشیم.

به گزارش پایگاه خبری ترشیزخوان؛ امروز  نشست ستاد هماهنگی دفاع مقدس در سالن همایش های فرمانداری کاشمر با حضور فرماندار و فرمانده سپاه شهرستان و دیگر مسئولین مربوطه برگزار شد.

مسلم ساقی در این نشست با بیان اینکه باید مناسبت ها  هدفمند و اثر بخش اجرایی شود گفت:  اگر شرایط جامعه را در بخش های مختلف اجتماعی، اقتصادی، سیاسی و فرهنگی تحلیل و بررسی کنیم و از روش مهندسی معکوس استفاده کنیم قطعا به نتایج بهتری خواهیم رسید.

فرماندار شهرستان کاشمر بیان داشت: بهترین تجربه، تجربه هشت سال دفاع مقدس  است که اگر امروزه مشکلات و آسیب هایی در حوزه ها و ابعاد مختلف داریم باید با همان نگاه و با روحیه خستگی ناپذیری و ایثار در جهت رفع مشکلات بکوشیم  تا به هدف جامعه خوب، مناسب و مطلوب برسیم.

ساقی اظهار داشت: باید در برنامه های مختلف  روحیه ایثار و از خود گذشتگی را تبلیغ و ترویج کنیم تا به سمت نهادینه شدن پیش برویم.

وی با اشاره به توطئه‌های دشمنان علیه اسلام گفت: در ماه ها و سال های اخیر بعضی کشورها به دنبال تفرقه و عادی سازی با رژیم غاصب اسرائیل هستند و این در دراز مدت برای منطقه ما خطرناک خواهد بود و اکنون در هفته دفاع مقدس فرصت مناسبی است تا بیش از گذشته برنامه مشخصی در خصوص دشمن شناسی داشته باشیم.

فرماندار کاشمر با تاکید بر جلوگیری از تحریف دفاع مقدس و پاسخ به شبهات بیان داشت: برنامه های هفته دفاع مقدس با شعار محوری “ما قوی هستیم” اجرا می شود که یک شعار امیدبخش و نشاط آور است.

وی یادآور شد: پروتکل های بهداشتی با توجه به شرایط کرونایی در برنامه های هفته دفاع مقدس رعایت شود و برنامه ها در این چارچوب باشد.

در ادامه نشست،  علی یعقوبیان ضمن تأکید بر رعایت پروتکل‌های بهداشتی و اجرای برنامه‌ها در فضای باز  اظهار کرد:  با توجه به اینکه شهرستان کاشمر و کوهسرخ قریب به ۹ هزار و هشتصد و پنجاه و پنج نفر پیشکسوت جهاد و شهادت را دارند اگر شرایط مهیا باشد برنامه تقدیر از رزمندگان یکی از برنامه‌های ما است.

فرمانده سپاه ناحیه مقاومت کاشمر گفت:  تقدیر از رزمندگان دیروز و رزمندگان امروز یعنی مدافعان سلامت جزو برنامه‌های هفته دفاع مقدس است و جامعه اسلامی ما مدیون این عزیزان است.

وی بیان کرد: با توجه به بازگشایی سینما، نمایش فیلم های دفاع مقدس، برگزاری مراسم درب منازل شهدا،  مراسم عزاداری به صورت متمرکز و محوری در روز ۵ صفر مصادف با شهادت حضرت رقیه، بهره مندی بیشتر از فضای مجازی، خاطره گویی و نکوداشت خانواده‌های ایثارگران، رونمایی از کتاب‌های مربوط به شهدا و کنگره از دیگر برنامه های هفته دفاع مقدس می‌باشد.

خبرنگار: حوریه صادقی زیرک آباد

انتهای پیام/