مبادا کرونا باعث غفلت از «پرورش» شود/ باید همراه آموزش مورد توجه قرار گیرد
مبادا کرونا باعث غفلت از «پرورش» شود/ باید همراه آموزش مورد توجه قرار گیرد
فرماندار کاشمر از پرورش به عنوان یک بال تعلیم و تربیت یاد کرد و گفت: پرورش استعداد های دانش آموزان بسیار مهم است و پرورش نباید به بهانه کرونا مورد غفلت قرار گیرد بلکه باید همراه آموزش در مدارس مورد توجه قرار بگیرد.

به گزارش پایگاه خبری ترشیزخوان؛ صبح امروز مسلم ساقی فرماندار کاشمر در آیین بازگشایی مدارس گفت: خیلی ها فکر می کردند که با توجه به ویروس کرونا دوگانگی بین نان و جان خواهد افتاد اما با همت مردم و مسئولین این اتفاق نیفتاد و اکنون نیز بعضی تفکر می کنند که بین آموزش و بهداشت دوگانگی به وجود خواهد آمد و به امید خدا به کمک دانش آموزان و دیگر اقشار این اتفاق هم نخواهد افتاد.

ساقی بیان داشت: شما آموزش پرورشی ها امسال به خاطر ویروس کرونا کارتان سخت تر است و باید از دل وجان مایه بگذارید.

وی گفت: شما هم اینک در مقابل امتحان بزرگی قرار گرفته اید و ما باید در طول این سال تحصیلی سلامت دانش آموزان را در اولویت قرار دهیم و سلامت دانش آموز باید در اولویت باشد.

فرماندار کاشمر تأکید کرد: باید کاری بکنید تا خانواده ها به شما اعتماد بکنند و این اعتماد با رعایت پروتکل های بهداشتی به دست می آید.

وی یادآور شد: پرورش استعداد های دانش آموزان بسیار مهم است و پرورش نباید به بهانه کرونا مورد غفلت قرار گیرد بلکه باید همراه آموزش در مدارس وجود داشته باشد.

انتهای پیام/

 

  • منبع خبر : خبرگزاری پانا