از روند دوبانده کردن محور شادمهر تا انابد رضایت ندارم
از روند دوبانده کردن محور شادمهر تا انابد رضایت ندارم
عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی گفت: علیرغم ضرورت تسریع در اجرای پروژه دوبانده کردن محور شادمهر تا انابد بردسکن، این پروژه ملی خیلی با کندی به پیش میرود و رضایت بخش نیست.

به گزارش پایگاه خبری ترشیزخوان: حجت الاسلام نیک بین، نماینده شهرستانهای کاشمر ،بردسکن، خلیل آباد و کوهسرخ در مجلس شورای اسلامی در حاشیه بازدید خود از حوزه انتخابیه بردسکن اظهار کرد: این پروژه طرح ملی است و نیاز است بصورت ملی مورد توجه قرار گیرد.

نماینده مردم بردسکن در مجلس شورای اسلامی افزود: یک روز در هفته یکی از موضوعات مهم که مرتب در تهران رصد و پیگیری می کنم، مباحث جاده ای حوزه ترشیز است که پروژه دارای اولویت، پروژه شادمهر تا بردسکن است که جلسات مختلفی در این راستا با حضور وزیر مربوطه، معاونین وزیر و نیز با معاونت رئیس جمهور و رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور گذاشته شده است.

به گفته نیک بین طول مسیر جاده شادمهر تا انابد ۱۱۰ کیلومتر است که علیرغم پیگیری ها هنوز این مسیر قابل بهره برداری کامل نیست.

وی از جمع آوری ستون های برق از قطعه خلیل آباد به سمت بردسکن خبرداد که امیدوارم پیروی قول معاون وزیر، هرچه سریعتر شاهد رفع موانع اجرای عملیات کاری این مسیر باشیم.

 

خبرنگار:مجتبی صاحب زمانی

  • نویسنده : مجتبی صاحب زمانی
  • منبع خبر : قدس آنلاین