مراسم روایتگری شهدای مدافع حرم در کاشمر، برگزار شد
مراسم روایتگری شهدای مدافع حرم در کاشمر، برگزار شد
مدرسه علمیه حاج شیخ کاشمر، به مناسبت گراميداشت شهداي تازه تفحص شده منطقه خان طومان و مراسم وداع با يادگار دوران دفاع مقدس، شهيد احمد قانعي، مراسم روايتگري جانباز مدافع حرم و از فرماندهان تيپ فاطميون، سيد احمد حيدري(ابوتراب)، را با رعايت كامل شیوه نامه های بهداشتي برگزار کرد .

به گزارش پایگاه خبری ترشیزخوان؛ مراسم روايتگري جانباز مدافع حرم و از فرماندهان تيپ فاطميون، سيد احمد حيدري(ابوتراب)، به مناسبت گراميداشت شهداي تازه تفحص شده منطقه خان طومان و مراسم وداع با يادگار دوران دفاع مقدس، شهيد احمد قانعي با رعايت كامل شیوه نامه های بهداشتي و با حضور اساتيد، طلاب و اقشار مختلف جامعه، به همت مدرسه علمیه حاج شیخ کاشمر برگزار شد.
سيداحمد حيدري، راوي دفاع مقدس، برگزاري يادواره هاي شهدا و آشنايي با طرز فكر آنان را، نمادي از زنده بودن فرهنگ ايثار و شهادت دانست و گفت: بايد در برگزاري اين آئين ها به محتوا و اثرگذاري آن اهتمام جدي شود؛ اگر اين فرهنگ نهادينه شود جامعه را به سعادت و كمال مي رساند.
وي افزود: شهدا مسئوليت پذير بودند و نسبت به اسلام و دين اسلام اداي دين داشتند و خالصانه در راه آرمان هاي انقلاب جان خود را تقديم اين نظام كردند و همواره كار آنها براي رضاي خدا بود و هيچ وقت از خدمت به مردم خسته نمي شدند.
این فرمانده تيپ فاطميون، با اشاره به اينكه رژيم صهيونيستي و آمريكا به دنبال تجزيه كشورهاي اسلامي هستند، گفت: دولت سوريه و عراق به همراه مدافعان انقلاب اسلامي توانستند موفقيت‌هايي در حوزه مقابله با استكبار و داعشيان داشته باشند.
وی افزود: با اينكه شهداي حماسه خان طومان مي توانستند عقب نشيني كنند و جان خود رانجات دهند اما با رزم بي‌امان در مقابل دشمن، ايستادگي كردند و به شهادت رسيدند .
حیدری با بیان اینکه شهداي ما هميشه خطوط قرمز انقلاب و اسلام را رعايت مي كردند و هيچ وقت از پاسداري اين انقلاب كوتاهي نمي آمدند، تاکید کرد: همه ما بايد همواره نسبت به حفظ دستاورد هاي انقلاب توجه داشته باشيم و هميشه خود را در مسير شهدا قرار دهيم و مراقب توطئه و مكر دشمنان باشيم چون دشمنان به دنبال اختلاف در بين آحاد ملت ايران هستند.

  • منبع خبر : پایگاه اطلاع رسانی حوزه خراسان رضوی