هشدار دادستان کاشمر به اصنافی که محدودیت های کرونایی را جدی نگیرند
هشدار دادستان کاشمر به اصنافی که محدودیت های کرونایی را جدی نگیرند
دادستان عمومی و انقلاب کاشمر نسبت به بی توجهی برخی از اصناف به محدودیت های کرونایی هشدار داد

به گزارش پایگاه خبری ترشیزخوان؛ غلامرضا طالعی در گفت وگو با خبرنگار ترشیزخوان با اشاره به وضعیت قرمز کرونایی و تصمیم ستاد مقابله با کرونا در خصوص اعمال محدودیت برای برخی واحد های صنفی و گروه ها اظهار داشت: توجه و عمل به محدودیت ها و مصوبات ستاد ملی کرونا تنها در راستای قطع زنجیره انتقال و حفظ سلامت مردم است، بنابراین انتظار داریم این موارد از سوی صنوف و مردم مورد توجه قرار گیرد.

دادستان عمومی و انقلاب کاشمر با اشاره به اینکه اجرای مصوبات و محدودیت ها در بخش های مختلف مورد نظارت قرار می گیرد، افزود: در راستای حمایت قضایی از تصمیمات ستاد مقابله با کرونا اصنافی که نسبت به رعایت پروتکل های بهداشتی بی توجه باشند، پلمب می شوند.

وی با اشاره به اعمال محدودیت و تعطیلی فعالیت برای ۱۳ صنف و اماکن، ادامه داد: از شهروندان انتظار داریم هر گونه تخلف را در این حوزه به دستگاه های متولی گزارش دهند.

طالعی با بیان اینکه نظارت بر فعالیت اماکن عمومی با توجه به وضعیت قرمز شهرستان تشدید شده است، بیان کرد: با توجه به صدور اطلاعیه ها و اطلاع رسانی های انجام شده در خصوص تعطیلی برخی صنوف، در صورت مشاهده هر گونه تخلف نیروی انتظامی نسبت به تعطیلی و پلمب آن اقدام می کند.

  • منبع خبر : فارس