اقدام راهبری برای لغو تحریم‌ها حرکت به سمت استقلال سیاسی و اقتصادی است
اقدام راهبری برای لغو تحریم‌ها حرکت به سمت استقلال سیاسی و اقتصادی است
حجت الاسلام نیک بین با بیان اینکه تصویب اقدام راهبردی رفع تحریم‌ها حرکتی به سمت استقلال سیاسی، اقتصادی و فرهنگی خواهد بود، گفت: مجلس به دنبال این است که به جای اینکه همیشه دفاع کنیم و تحریم‌ها را دور بزنیم به سمت حمله بر قدرت‌های پوشالی حرکت کنیم.

به گزارش پایگاه خبری ترشیزخوان؛ جواد نیک بین، نماینده مردم کاشمر، خلیل آباد، بردسکن و کوهسرخ در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار صبح توس؛ با اشاره به تصویب طرح ۹ ماده ای اقدام راهبردی برای لغو تحریم ها، اظهار داشت: مجلس به دنبال این است که به جای اینکه همیشه دفاع کنیم و تحریم ها را دور بزنیم به سمت حمله بر قدرت های پوشالی حرکت کنیم.

وی با بیان اینکه این اقدام راهبردی رفع تحریم ها به نوعی حمله به جای دفاع است، خاطرنشان کرد: کشور باید به سمت خودکفایی در همه عرصه ها پیش برود تا هر چقدر می توانیم وابستگی خود را از کشورهای جهان کم کنیم و روی پای خود به ایستیم و آن زمان است که تحریم ها بر ما اثر نخواهد گذاشت.

نماینده مردم کاشمر، خلیل آباد، بردسکن و کوهسرخ در مجلس شورای اسلامی همچنین در ادامه تصریح کرد: تا وقتی که نگاه ما به سمت دنیای غرب و شرق باشد باید دست خود را به سمت آنها دراز کنیم و آن موقع است که تحریم ها بر روی ما موثر واقع می شود و قیمت اجناس ما با نوسانات دلار، بالا و پایین می رود.

وی اذعان کرد: اگر ما کالاهای مورد نیاز مردم در کشور خودمان به دست بیاید دیگر تحریم ها بر روی کشور هیچ اثری نخواهد داشت و آن زمان است که عنوان “استقلال” را در شعار استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی به تمام معنا می توانیم بگوییم که به فعلیت رسیده است و تا قبل از آن استقلال واقعی نداریم.

نیک بین همچنین در پایان با بیان اینکه استقلال سیاسی و اقتصادی مقدمه استقلال های مختلف است، عنوان کرد: تصویب اقدام راهبردی رفع تحریم ها حرکتی به سمت استقلال سیاسی، اقتصادی و فرهنگی خواهد بود.

انتهای پیام/

 

  • منبع خبر : خبرگزاری دانا