برخورد قضایی با صنوفی که ممنوعیت‌های ستاد مبارزه با کرونا را رعایت نکنند
برخورد قضایی با صنوفی که ممنوعیت‌های ستاد مبارزه با کرونا را رعایت نکنند
فرماندار کاشمر گفت: طی ۲۴ ساعت گذشته ۱۷۵ تست در آزمایشگاه ملکولی شهرستان انجام شده که ۱۶۲ تست مثبت بوده است از اینرو می طلبد که همه پروتکل های بهداشتی را رعایت کنند و با صنوفی که ممنوعیتها را رعایت نکنند برخورد قضایی خواهد شد.

به گزارش پایگاه خبری ترشیزخوان؛ مسلم ساقی فرماندار شهرستان کاشمر در چهل و ششمین ستاد پیشگیری و مقابله با کرونا با بیان اینکه با افزایش آمار بیماران بستری آسیب پذیری بخش های مختلف در حوزه مقابله با کرونا بیشتر خواهد شد تصریح نمود در حوزه پیشگیری باید بیشتر تلاش نماییم.

وی با اشاره به اجرای محدودیت و ممنوعیت فعالیت گروههای شغلی اعلام شده از امروز گفت با هماهنگی مقام قضایی با صنوفی که این ممنوعیتها را رعایت نکنند برخورد قضایی خواهد شد.

ساقی تاکید نمود در حال حاضر ۱۳۷ بیمار مبتلا به کووید ۱۹ در بیمارستانهای کاشمر بستری هستند و از اینرو می طلبد که همه همشهریان پروتکل های بهداشتی را رعایت کنند.

فرماندار کاشمر گفت: طبق اعلام شبکه بهداشت و درمان طی ۲۴ ساعت گذشته ۱۷۵ تست در آزمایشگاه ملکولی شهرستان انجام شده که ۱۶۲ تست مثبت بوده است.

فرماندار با تشکر از کادر درمان شهرستان گفت: علیرغم افزایش تعداد بیماران بستری در بیمارستان ها، با تدابیر آینده‌نگری که در این حوزه صورت گرفته، خوشبختانه به لحاظ تجهیزاتی و اقلام دارویی مورد نیاز، کمبود خاصی وجود نداشته است.

وی با تاکید بر لزوم فعالیت بیشتر تبلیغاتی و آموزشی در فضای مجازی خاطر نشان کرد: اجرای طرح آمران سلامت یکی از سرمایه های ذی قیمتی است که در حوزه پیشگیری از کرونا بسیار خوب عمل نموده است و ضروری است که فعالیت گروههای هفتگانه بازرسی ستاد پیشگیری و مقابله با کرونا در شهرستان تشدید شود.

در ادامه جلسه دکتر مجتبی قائمی معاون بهداشتی و رئیس مرکز بهداشت شهرستان کاشمر گفت: از ابتدای هفته جاری تعداد۱۹۸ مورد بازدید از مراکزخدماتی و اصناف و اماکن عمومی انجام و توصیه ها وتذکرات بهداشتی به واحد ها داده شده است.

انتهای پیام/