ظرفیت تختهای بیمارستان شهید مدرس کاشمر تکمیل شد
ظرفیت تختهای بیمارستان شهید مدرس کاشمر تکمیل شد
مدیر شبکه بهداشت و درمان کاشمر از تکمیل ظرفیت تخت‌های بیمارستان شهید مدرس کاشمر خبر داد و گفت: متاسفانه با افزایش شیوع ویروس کرونا در هفته‌های اخیر و علیرغم انتقال بخش قلب بیمارستان شهید مدرس، ظرفیت این بیمارستان تکمیل و امکان پذیرش بیمار وجود ندارد.

به گزارش پایگاه خبری ترشیزخوان؛ محمد جواد یزدانی مدیر شبکه بهداشت شهرستان کاشمر افزود: با توجه به افزایش نگران‌کننده آمار مبتلایان به بیماری کووید ۱۹ و نیاز مبرم بیماران مبتلا به بستری و مراقبت، تعدادی از بخش‌های بیمارستان حضرت ابوالفضل (ع) کاشمر نیز برای بستری بیماران کرونایی اختصاص یافت.

وی ادامه داد: از بدو شیوع کرونا بیمارستان شهید مدرس برای پذیرش مبتلایان به این ویروس اختصاص یافت و در مدت هشت ماه از شیوع این ویروس در سایه تلاش و زحمات پزشکان و کادر درمان در بیمارستان شهید مدرس، بیماران کرونایی پذیرش و تحت درمان قرار گرفتند.

مدیر شبکه بهداشت و درمان کاشمر از مردم خواست با وسواس و دغدغه بیشتر نسبت به رعایت پروتکل‌های بهداشتی اقدام کنند و از دورهمی‌های خانوادگی خودداری نمایند و در محافل عمومی حضور پیدا نکنند.

 

بر اساس آخرین آمار رسمی تاکنون ۶۲۰ هزار و ۴۹۱ نفر در ایران به ویروس کرونا مبتلا شده‌اند و با فوت ۴۳۴ بیمار مبتلا به کووید ۱۹ در ۲۴ ساعت گذشته، شمار جانباختگان این بیماری در کشور به ۳۵ هزار و ۲۹۸ تن رسیده است.

  • منبع خبر : خبرگزاری ایسنا