محدودیت‌های جدید کرونایی از اول آذر در کاشمر اجرا می‌شود
محدودیت‌های جدید کرونایی از اول آذر در کاشمر اجرا می‌شود
ساقی با بیان اینکه از اعمال محدودیت‌های کرونایی در شهرستان کاشمر از اول آذر خبر داد گفت: در شهرهای قرمز نظیر کاشمر فعالیت مشاغل گروه‌های 2،3 و 4 و همچنین تردد وسایل نقلیه در سطح شهر از ساعت 21 تا 4 صبح از روز شنبه ممنوع خواهد بود.

به گزارش ترشیزخوان؛ مسلم ساقی، فرماندار کاشمر عصر امروز در نشست خبری با خبرنگاران و اصحاب رسانه شهرستان که در محل سالن همایش های فرمانداری برگزار شد، با اشاره به نحوه اجرای محدودیت‌های کرونایی، اظهار داشت: براساس ابلاغ مصوبات ستاد ملی کرونا، شهرها به صورت قرمز، نارنجی و زرد تقسیم‌بندی شدند و در شهرهای قرمز نظیر کاشمر فعالیت مشاغل گروه‌های ۲،۳ و ۴ از روز شنبه ممنوع خواهد بود.

وی با بیان اینکه مشاغل گروه یک شامل مشاغلی نظیر درمان، داروخانه‌ها، فروشگاه‌های مواد‌غذایی، عرضه گوشت و مرغ و تمامی فروشگاه‌های مایحتاج مردم است که در طرح جامع مدیریت هوشمند کووید۱۹ تعطیل نخواهند بود، خاطرنشان کرد: بر اساس این طرح کاشمر و خلیل آباد جزو شهرهای قرمز و کوهسرخ نیز از جمله شهرهای نارنجی محسوب می شود.

فرماندار کاشمر با تاکید بر اینکه تردد در کاشمر از ساعت ۹ شب تا ۴ صبح ممنوع است و در صورت تردد وسایل نقلیه جریمه ۲۰۰ هزار تومانی برای آنها در نظر گرفته خواهد شد، تصریح کرد: ورود خودروها با پلاک غیر بومی به کاشمر و خروج خودروهای بومی از این شهر تا پایان محدودیت ها ممنوع خواهد بود.

وی با اشاره به اینکه اگر همدلی موجود در بین مردم بیش از پیش افزایش یابد ، بی تردید می توان شاهد کاهش میزان ابتلا به بیماری کووید۱۹ بود، اذعان کرد: از مردم کاشمر انتظار می رود به منظور کمک به قطع زنجیره انتقال ویروس، با مسئولان و مجریان این امر ، همراهی لازم را داشته باشند.

ساقی با تاکید بر اینکه اولویت شرایط امروز سلامت مردم است، عنوان کرد: همه تجهیزات از اسفندماه حتی برای شرایط بدبینانه پیش بینی شد و امروز نیز هیچگونه کمبودی وجود ندارد و تجهیزات جدید هم به کمک مجموعه آمد.

وی با بیان اینکه متاسفانه در یک زمان تا ۱۴۵ نفر بستری داشتیم و حتی بیمارستان ابوالفضل نیز به مجموعه خدمات کرونا اضافه شد، تشریح کرد: اگر همراهی مردم نباشد و به یقین نرسند که خودشان می توانند یک سفیر سلامت باشند قطعا موفق نخواهیم بود.

فرماندار کاشمر با اشاره به اینکه ۱۴۵۲ واحد صنفی در سامانه کارا ثبت نام کرده اند و ۸۸۶ واحد توانستند مبلغ بالغ بر ۱۰۰ میلیارد ریال تسهیلات دریافت کنند، تاکید کرد: ۹۰ درصد تست های انجام شده مثبت بودند که فراوانی آن در مناطق حسین آباد، مدرس و قائم بیشتر بوده است.

انتهای پیام/

 

 

منبع:صبح توس