مزدوران اجانب از  صهیونیسم جهانی پلیدتر هستند
مزدوران اجانب از  صهیونیسم جهانی پلیدتر هستند
امام جمعه شهرستان کاشمر ضمن گرامیداشت یاد شهید آیت‌الله مدرس (ره) گفت: افراد جنایتکاری که نوکری و مزدوری اجانب را می‌کنند و دستورات اسرائیلی‌ها را اجرا می‌کنند از پلیدترین افراد و حتی از خود صهیونیسم جهانی پلیدتر هستند.

به گزارش ترشیز خوان؛ مراسم بزرگداشت سالگرد شهید آیت‌الله مدرس (ره)، مرد دین و سیاست امروز با حضور شورای تأمین شهرستان (امام جمعه و فرماندار کاشمر، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان و دیگر مسئولین) در فضای باز آرامگاه ضمن رعایت کامل دستورالعمل‌های بهداشتی ستاد مبارزه با کرونا برگزار شد.

در آغاز مراسم ضمن احترام به مقام شامخ شهدا و قرائت زیارتنامه، مزار شهدا توسط مسئولین شهرستان، عطرافشانی و گل افشانی شد و به دلیل شرایط کرونایی حاکم بر کشورمان، عرض ادبی هر چند کوتاه بر سر مزار آقای شهید انجام شد و  حجت‌الاسلام سید محمد کاظم طباطبایی اظهار داشت: بعد از ۸۳ سال ببینید که چطور شهید مدرس عزت پیدا کرده ولی رضاخان به زباله‌دان تاریخ پیوسته است.

امام جمعه شهرستان کاشمر گفت: همه‌ساله در دهم آذرماه به مناسبت سالگرد شهادت این عالم مبارز، جلسات پرشوری برگزار می‌شد ولی ویروس کرونا در سال جاری تمام مراسمات را تحت‌الشعاع قرار داد.

وی با بیان اینکه باید از آنچه که بر حق و باطل می‌گذرد عبرت بگیریم افزود: افراد جنایتکاری که نوکری و مزدوری اجانب را می‌کنند و دستورات اسرائیلی‌ها را اجرا می‌کنند از پلیدترین افراد و حتی از خود صهیونیسم جهانی پلیدتر هستند.

حجت‌الاسلام طباطبایی گفت: دشمنان اسلام نمی‌توانند جلوی نور حق را بگیرند و قطعا انقلاب اسلامی ایران شکست‌ناپذیر است و ما باید راه مقاومت و اتکا به توان و ظرفیت‌های داخلی کشور را که مدنظر مقام معظم رهبری است بیش از پیش ادامه دهیم.

وی در پایان یادآور شد: قطعا نمی‌توان با عوض شدن رنگ یک گرگ باز به آنها اعتماد کرد و مردم ما خوشبختانه به این بصیرت و آگاهی رسیدند و راه شهید فخری‌زاده‌ها را ادامه می‌دهند و اجازه نمی‌دهند حرکتی خلاف ارزشهای انقلاب در این کشور به مقصد برسد.

خبرنگار: حوریه صادقی زیرک آباد

انتهای پیام/