همکاری شبکه بهداشت با بسیج بهترین تصمیم در دوران کرونایی است
همکاری شبکه بهداشت با بسیج بهترین تصمیم در دوران کرونایی است
مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان کاشمر گفت: همکاری شبکه بهداشت و درمان با بسیج بهترین تصمیم در این دوران کرونایی است.

محمد جواد یزدانی، مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان کاشمر در گفت‌وگو با ترشیزخوان؛ ضمن تبریک هفته بسیج گفت: با توجه به اینکه یک هفته از محدودیت های کرونایی می گذرد و ما این را به چهار حوزه تقسیم کرده بودیم که یکی از آنها اصناف بود خوشبختانه شاهد همکاری بسیار خوبی هستیم و  تردد ها  در سطح شهر نسبت به گذشته کمتر شده است.

یزدانی بیان داشت: مهم ترین بخش در این دوران کرونایی، همکاری ما با بسیج است که استارت آن به تازگی زده شده و می توان گفت بهترین تصمیمی است که گرفته شده است.

وی با بیان اینکه گره اصلی در شیوع ویروس کرونا وجود بیماران مبتلا و گردش آنها در سطح شهر است افزود: ما با همکاری بسیج حرکتی را آغاز کردیم که به امید خدا بتوانیم مبتلایان را شناسایی کرده و آنها را به مدت ۱۴ روز در خانه قرنطینه کنیم.

وی گفت: با اجرای این طرح، قطعا شاهد کاهش چشمگیر مبتلایان کرونا خواهیم بود و با برنامه‌ریزی و بررسی های انجام شده باید طی یک ماه کاهش ۳۰٪ در بستری ها داشته باشیم و طی سه ماه ۵۰٪ کاهش داشته باشیم.

مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان کاشمر تاکید کرد: اگر بتوانیم جمعیت بستری شده در بیمارستان ها را به کاهش ۵۰٪ برسانیم خدمات رسانی بهتر انجام می شود  و در غیر این صورت به مشکلات جدی برخورد خواهیم کرد.

وی گفت: بهترین تصمیم، همکاری بین شبکه بهداشت و درمان و بسیج است که استارت آن زده شده  و صمیمانه از ناحیه مقاومت بسیج، فرمانداری و مجموعه کادر سپاه متشکرم که همکاری بسیار خوبی با ما داشتند.

یزدانی ادامه داد: شهر کاشمر در استان خراسان رضوی یک شهر الگو در رابطه با مبارزه با کرونا معرفی شده است و امیدواریم این همکاری ها در آینده نیز تداوم داشته باشد.

وی خطاب به مردم یادآور شد: حتما خانواده‌ها فاصله گذاری اجتماعی را رعایت کنند و به خاطر کار های غیر ضروری از خانه خارج نشوند بخصوص افرادی که فشار خون، دیابت، پیوند کلیه و آنالیزی ها به هیچ عنوان از خانه خارج نشوند.