۱۰ خانه ورزش روستایی در کاشمر تجهیز شدند
۱۰ خانه ورزش روستایی در کاشمر تجهیز شدند
۱۰ خانه ورزش روستایی در کاشمر روز سه‌شنبه طی مراسمی با حضور فرماندار این شهرستان تجهیز شدند.

به گزارش پایگاه خبری ترشیزخوان؛ بخشدار مرکزی کاشمر در این مراسم گفت: در حال حاضر به جز یک روستا تمامی روستاهای بخش مرکزی این شهرستان از خانه ورزش روستایی برخوردار هستند.

سعید چیتی با بیان اینکه سال گذشته ۱۴ خانه ورزش روستایی و امسال ۱۰ خانه ورزش روستایی تجهیز شدند، افزود: تا پایان سال جاری تمامی روستاهای بخش مرکزی کاشمر دارای خانه ورزش روستایی خواهند شد.

وی ادامه داد: پس از تأمین ساختمان مورد نیاز برای خانه‌های ورزش روستایی جهت تهیه وسایل هر خانه ورزش ۲۰ میلیون تومان هزینه شده است.

فرماندار کاشمر نیز در این مراسم گفت: با تلاش‌های صورت گرفته جوانان روستایی در تمام ایام هفته می‌توانند از امکانات ورزشی استفاده کنند و تن سالم داشته باشند.

مسلم ساقی با بیان اینکه شهرستان کاشمر از نظر شیوع کرونا شرایط حادی دارد و وضعیت آن سیاه است افزود: براساس اعلام آمار رسمی از سوی شبکه بهداشت و درمان شیوع بیماری کووید ۱۹ در روستاها افزایش بسیار داشته است.

وی ادامه داد: باید بیش از گذشته نسبت به رعایت پروتکل‌های بهداشتی و کاهش دورهمی‎ها تلاش نمود، از سویی با توجه به زمان برداشت گل زعفران و پاک کردن این محصول در منازل این پروتکلها باید بیشتر رعایت شود.

فرماندار کاشمر گفت: وظیفه داریم در این شرایط محدودیت‌هایی را اعمال کنیم و از برگزاری برخی مراسم جلوگیری نماییم.

  • منبع خبر : خبرگزاری ایسنا