آموزشیاران کاشمر از پویش ایران مهربان استقبال کردند
آموزشیاران کاشمر از پویش ایران مهربان استقبال کردند
رئیس نهضت سوادآموزی کاشمر و آموزشیاران مرکز یادگیری شهید نورانی به گرامیداشت هفته سوادآموزی از پویش ایران مهربان استقبال و حمایت خود را از فرزندان یتیم و محسنین اعلام کردند.

به گزارش پایگاه خبری ترشیز خوان؛ امروز رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) کاشمر به گرامیداشت هفته سوادآموزی در جمع آموزشیاران مرکز یادگیری محلی شهید نورانی شهرستان حضور یافت و اظهار داشت: امروز سوادآموزان جامعه در کنار یادگیری خواندن و نوشتن، آموزش می بینند که چطور تغییراتی در زندگی خود ایجاد کنند تا باعث آرامش بیشتری در محیط خانواده شوند.

علیرضا آرامیان با اشاره به اهمیت آموزش مخصوصا برای دانش آموزان نیازمند گفت: آموزشیاران نهضت سوادآموزی می توانند با نفوذ کلام خود فرزندان یتیم و نیازمند شهرمان را با ترویج پویش ایران مهربان یاری دهند.

وی افزود: حوزه آموزشی از مهمترین دغدغه‌های ماست و تا کنون با کمک خیرین و آموزش و پرورش شهرستان کاشمر و کوهسرخ تعداد ۲۰۰ تبلت برای دانش آموزان نیازمند تهیه کردیم اما برای ادامه این مسیر نیازمند یاری مردم نیک اندیش شهرمان هستیم.

رئیس کمیته امداد کاشمر با بیان اینکه ملاک تحت پوشش قرار دادن افراد در کمینه امداد امام خمیبی (ره)، نیازمندی است و نه سن و سال بیان داشت: کمک به پویش ایران مهربان حداقل از مبلغ ۱۰ هزار تومان شروع می شود و حامیان می توانند با مراجعه به سایت ekramkashmar.ir با این طرح بیشتر آشنا شوند و فرزند یا فرزندان معنوی خود را انتخاب و حمایت مالی کنند.

وی گفت: تا کنون ۲۲۵۹فرزند یتیم و نیازمند شهرمان شناسایی شدند و از این تعداد ۱۵۱۳ نفر فاقد حامی هستند که امید داریم با یاری افراد خیر، فرزندی بدون حامی در کاشمر نداشته باشیم.

در ادامه رئیس کمیته امداد خمینی کاشمر به گرامیداشت هفته سوادآموزی و استقبال آموزشیاران از پویش ایران مهربان از کاظم عابدی، رئیس نهضت سوادآموزی شهرستان تقدیر و تشکر کرد.

 

ایران مهربان

استقبال از پویش ایران مهربان

خبرنگار: حوریه صادقی زیرک آباد

انتهای پیام/