زمان مسابقه کتابخوانی مرد روزگاران تا ۲۰ آذر ماه است
زمان مسابقه کتابخوانی مرد روزگاران تا ۲۰ آذر ماه است
مسئول مجتمع فرهنگی زیارتگاه شهید مدرس (ره)گفت: امسال با توجه به محدودیت های کرونایی محور برنامه ها، بر فضای مجازی گذاشته شد؛ مسابقه کتابخوانی مرد روزگاران در سایت آرامگاه شهید مدرس یکی از برنامه‌هاست و مهلت آن تا 20 آذر ماه می‌باشد.

به گزارش پایگاه خبری ترشیز خوان؛ محمد یعقوبی مسئول مجتمع فرهنگی زیارتگاه شهید ایت الله مدرس در گفت گو با خبرنگار پانا گفت: متاسفانه بدلیل شیوع ویروس کرونا در سطح شهرستان نتوانستیم میزبان مردم در آرامگاه باشیم و بتوانیم برنامه هایمان را اجرا کنیم.
وی ادامه داد: به همین دلیل ما برنامه ها را به صورت مجازی برگزار کرده ایم که یکی از آن ها مسابقه کتابخوانی به عنوان مرد روزگاران در سایت آرامگاه شهید مدرس اجرا کردیم که مهلت آن تا ۲۰ آذر ماه است.
یعغوبی افزود: دانش آموزان ،جوانان و نوجوانان می توانند در این مسابقه شرکت کنند و نتایج بعد از اتمام مهلت مسابقه در سایت آرامگاه مدرس اعلام می شود.
یعقوبی خاطرنشان کرد: فلش کارت هایی با تصویر و سخنان شهید مدرس در فضای مجازی انتشار داده شده است همچنین تهیه بسته فرهنگی شامل کتاب های منتشر شده و گزارش تصویری اقدامات آستان قدس رضوی و ارسال برای آشنایی نمایندگان جدید مجلس شورای اسلامی با شخصیت و افکار شهید آیت الله مدرس و همچنین خدمات آستان­ قدس ­رضوی در زیارتگاه ایشان از دیگر اقدامات بوده است.

شایان ذکر است امسال با توجه به محدودیت های کرونایی محور برنامه های امسال بر فضای مجازی گذاشته شد.

 

خبرنگار و عکاس: مجتبی صاحب زمانی

  • منبع خبر : خبرگزاری پانا