سه پرستار بیمارستان ابوالفضلی کاشمر حامی فرزندان یتیم شدند
سه پرستار بیمارستان ابوالفضلی کاشمر حامی فرزندان یتیم شدند
همزمان با روز میلاد حضرت زینب کبری (س)، سه پرستار کاشمری داوطلبانه به پویش ایران مهربان پیوستند و حامی فرزندان یتیم و نیازمند شهرمان شدند.

به گزارش ترشیز خوان؛ علیرضا آرامیان، رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان کاشمر به گرامیداشت میلاد حضرت زینب کبری (ع) و روز پرستار همراه با معاونت مشارکت های مردمی و مسئول حوزه بهداشت و درمان کمیته با حضور خود در بیمارستان حضرت ابوالفضل کاشمر از پرستاران تقدیر و تشکر کردند.

رئیس کمیته امداد کاشمر که در این دیدار، نشستی صمیمی با رئیس بیمارستان داشت در مورد پویش ایران مهربان گفت: تا کنون ۲۲۵۹ فرزند یتیم و نیازمند شهرستان شناسایی شدند که تا کنون برای ۷۷۶ نفر حامی پیدا شده و برای مابقی این فرزندان نیازمند حامی و پشتیبانی خیرین هستیم.

وی با معرفی سایت اکرام کمیته به آدرس Ekramkashmar.ir  جهت حمایت مالی حامیان از فرزندان یتیم و نیازمند افزود: حمایت مالی از فرزند یا فرزندان معنوی از حداقل مبلغ ۱۰ هزار تومان شروع می شود و حامیان می توانند مبلغ مورد نظر خود را مستقیم به حساب بانکی فرد یا افراد نیازمند مورد نظر واریز کنند.

آرامیان در این دیدار با اهداء لوح تقدیر از رئیس بیمارستان و تعدادی از پرستاران تقدیر کرد و بیان داشت: پرستارانی از همین بیمارستان از گذشته حامی فرزندان معنوی خود شدند و کمک های مالی آنها هنوز ادامه دارد که به پاس قدردانی لوحی تقدیری اهداء می شود.

در این دیدار، سه پرستار داوطلبانه به پویش ایران مهربان پیوستند و حامی سه فرزند نیازمند شهرمان شدند.

خبرنگار: حوریه صادقی زیرک آباد

انتهای پیام/