۲۲۰ کارمند کاشمر حامی مالی ۳۴۱ فرزند نیازمند شدند/ به یاری بیشتری نیاز داریم
۲۲۰ کارمند کاشمر حامی مالی ۳۴۱ فرزند نیازمند شدند/ به یاری بیشتری نیاز داریم
رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) کاشمر گفت: 220 کارمند ادارات شهرستان در راستای حمایت از پویش ایران مهربان، حامی مالی 341 فرزند نیازمند شدند و با توجه به شرایط کرونایی و مشکلات اقتصادی نیاز به یاری بیشتری داریم.

به گزارش ترشیز خوان؛ امروز با همکاری فرمانداری و کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان کاشمر جلسه پویش ایران مهربان با حضور تعدادی از نمایندگان ادارات در محل سالن جلسات فرمانداری برگزار شد.

در این جلسه علیرضا آرامیان، رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) کاشمر اظهار داشت: ۸۸۰ خانوار از شهرستان کاشمر و کوهسرخ تحت پوشش کمیته امداد هستند که از بین این خانواده ها ۲۲۵۹ فرزند یتیم و محسنین شناسایی شده است.

آرامیان گفت: با توجه به شرایط اقتصادی کنونی و بویژه وجود ویروس منحوس کرونا که بر اشتغال اقشار مختلف مخصوصا قشر ضعیف جامعه اثرات منفی گذاشته، قطعا مبلغ واریزی از کمیته امداد جوابگوی نیاز فرزندان خانواده نیست.

وی افزود: در راستای حمایت از فرزندان یتیم و نیازمند شهرمان، پویش ایران مهربان را با همکاری فرماندار شهرستان از آذرماه شروع کردیم و خوشبختانه تا کنون ادارات همکاری خوبی با ما داشتند.

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) کاشمر بیان داشت: اجرای پویش ایران مهربان را از کمیته امداد و از همکاران خودمان شروع کردیم و ۴۲ نفر پرسنل ما ۱۰۳ فرزند را حامی شدند.

وی تصریح کرد: تا کنون ۲۲۰ کارمند شهرستان حامی ۳۴۱ فرزند یتیم و فرزند محسنین شهرمان شدند که حداقل از مبلغ ۱۰ هزار تومان، ماهیانه به حساب بانکی فرزندان معنوی خود واریز می کنند و حامیان به صورت پیامکی از واریز مبلغ مورد نظر خود آگاه می شوند.

آرامیان گفت: طرح پویش ایران مهربان طرح بابرکتی است که در شهرستان رقم خورده و مسئولین و نمایندگان ادارات می توانند چنانچه فرزند یتیم یا نیازمندی را می شناسند به ما معرفی کنند تا بعد از تحقیقی محرمانه، اقدامات بعدی انجام شود.

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) کاشمر با اشاره به برکات این طرح ادامه داد: مدت حمایت مالی از فرزندان نیازمند شهرمان حداقل یکسال است که در صورت تمایل، حامی می تواند سالهای بیشتری را مد نظر قرار دهد.

وی یادآور شد: شایسته ذکر است: خیران می توانند به منظور مشارکت در این طرح به سایت EKRAM.KASHMAR.IR و یا با ارسال عدد۱ به سامانه ۳۰۰۰۸۰۳۳ مراجعه کنند.

در ادامه جلسه معاون فرماندار و رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) کاشمر از نمایندگان ادارات فنی و حرفه ایی، آبفا، درمانگاه تامین اجتماعی و کارگزاری تامین اجتماعی شهرستان که در حمایت از پویش ایران مهربان نقش پررنگی داشتند، تقدیر و تشکر و لوح تقدیر اهداء کردند.

خبرنگار: حوریه صادقی زیرک آباد

انتهای پیام/