اختصاص ۳۰ درصد تخت های بیمارستان بردسکن به بیماران کرونایی
اختصاص ۳۰ درصد تخت های بیمارستان بردسکن به بیماران کرونایی
مدیر شبکه بهداشت و درمان بردسکن از اختصاص 30 درصد تخت های بیمارستان ولی عصر به بیماران کرونایی خبر داد و گفت: در موج چهارم کرونا متاسفانه 28 نفر بدحال در دو بخش ویژه بیماران حاد تنفسی بستری هستند که تست 18 نفر آنها مثبت و مابقی در انتظار جواب تست می باشند.

مدیر شبکه بهداشت و درمان بردسکن در گفت‌و‌گو با ترشیز خوان؛ از اختصاص ۳۰ درصد تخت های بیمارستان ولی عصر به بیماران کرونایی خبر داد و گفت: در موج چهارم ویروس متاسفانه ۲۸ نفر بدحال در دو بخش ویژه بیماران حاد تنفسی بستری هستند که تست ۱۸ نفر آنها مثبت و مابقی در انتظار جواب تست می باشند.

مهدی عاقلتر با بیان اینکه در موج اخیر اکثر بیماران مبتلا به کرونا خانوادگی هستند بیان داشت: متاسفانه در تعطیلات نوروزی علی رغم همه هشدارها خانواده ها دورهمی ها را برگزار کردند و امروز نتیجه افزایش بیماران و قرمز شدن وضعیت شهرستان را مشاهده می کنیم.

وی عنوان کرد: از مجموع ۱۰۰ تخت در بیمارستان ولی عصر ۳۵ تخت در دو بخش به بیماران حاد تنفسی اختصاص داده شده است که در حال حاضر ۲۸ نفر در دو بخش حادتنفسی بستری هستند و در صورت افزایش بیماران مجبوریم دیگر بخش ها را به بیماران کرونایی اختصاص دهیم.

مدیر شبکه بهداشت و درمان بردسکن بیان کرد: از ابتدای شیوع ویروس کرونا تاکنون از ۶ هزار و ۷۰۰ نفر تست پی سی آر گرفته شده است که تست ۲ هزار و ۷۰۰ نفر آن مثبت بوده که هزار و ۱۰۰ نفر آنها در بخش کرونایی بیمارستان بستری بوده اند.

وی اظهارداشت: در مجموع ۳۰ درصد از کسانی که تست کرونا داده اند مثبت و از این تعداد ۴۰ درصد آنها در بخش های کرونایی بیمارستان بستری بوده اند.

عاقلتر گفت: با تلاش شبانه روزی کادر پزشکی ، پرستاری و خدمات بیش از ۹۰ درصد مبتلایان به کرونا پس از دوره نهایی بهبود و ترخیص یافته اند و تعداد فوتی های بردسکن طی این مدت کمتر از ۱۰۰ نفر بوده اند.

مدیرشبکه بهداشت و درمان بردسکن یادآور شد: خوشبختانه با تزریق واکسن کرونا هیچ یک از کادر پزشکی و پرستاری بیمارستان ولی عصر مبتلا به کرونا نشده اند و امید است بتوانیم در مراحل بعدی افراد بیشتری را در شهرستان واکسن کرونا تزریق کنیم.

خبرنگار: علی نوری

انتهای پیام/