تحویل زمین به ۱۰۵ متقاضی طرح اقدام ملی مسکن در بردسکن
تحویل زمین به ۱۰۵ متقاضی طرح اقدام ملی مسکن در بردسکن
فرماندار بردسکن از تحویل زمین به 105 متقاضی طرح ملی مسکن خبر داد و گفت: با پیگیری های انجام شده در آینده نزدیک از طریق اداره کل راه و شهرسازی نسبت به تعیین تکلیف زمین مورد نیاز مابقی افراد که تا کنون 181 نفر هستند اقدام می شود.

فرماندار بردسکن در بازدید از عملیات اجرایی پروژه ۳۶ واحدی بنیاد ساخت در قالب طرح اقدام ملی مسکن در گفت‌و‌گو یا ترشیزخوان؛ گفت: از مجموع ۲۸۶ فقره سهمیه تایید شده برای ۱۰۵ متقاضی تحویل زمین صورت گرفته است و مابقی در انتظار تحویل زمین هستند که با پی گیری های انجام شده در آینده نه چندان دور از طریق اداره کل راه و شهرسازی نسبت به تعیین تکلیف زمین مورد نیاز این افراد اقدام می شود.

مجتبی شاکری با بیان اینکه بنیاد مسکن در راستای توسعه عدالت اجتماعی و برخورداری محرومین از مسکن مقاوم تأسیس شده افزود: با توجه به قرار گرفتن بردسکن روی خط زلزله و دیگر حوادث غیر مترقبه از جمله سیل و بارش های فصلی می طلبد مردم نسبت به مقاوم سازی منازل خود اقدام کنند که خوشبختانه دولت دراین راستا تسهیلات و کمک های بلاعوض را در نظر گرفته است.

وی بیان کرد: خوشبختانه ۱۰۰ درصد واحدهای خسارت دیده از سیل سال ۹۸ در شهرستان تکمیل و تحویل متقاضیان شده است و در بحث ساخت مسکن محرومین نیز از ۵۷۲ فقره سهم شهرستان تاکنون بیش از ۳۰۰ واحد آن تکمیل و تحویل مالکان شده است.

شاکری با تأکید بر اجرای طرح هادی در باقی مانده روستاهای شهرستان گفت: خوشبختانه از محل کمک قیر رایگان دولت بیش از ۳۵۰ هزار متر مربع از معابر روستایی شهرستان جدول گذاری و آسفالت شده است.

وی بیان داشت: تاکنون از مجموع بیش از ۱۱ هزار مسکن روستایی شهرستان ۴۰ درصد آن مقاوم سازی شده است و با توجه به اینکه  یکی از مطالبات مهم روستاها، اجرای طرح هادی و بازنگری طرح هادی است می طلبد بنیاد مسکن در این حوزه اقدام کند.
خبرنگار: علی نوری

انتهای پیام/