پدر شهید محمدرضا اصلاحی آسمانی شد
پدر شهید محمدرضا اصلاحی آسمانی شد
رئیس بنیاد شهید بردسکن با بیان اینکه پدران شهداء، نمونه‌های برتر استقامت و فداکاری‌اند گفت: پدر شهید محمدرضا اصلاحی در سن 87 سالگی به علت کهولت سن دار فانی را وداع گفت و در زادگاهش شهرآباد به خاک سپرده شد.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان بردسکن در گفت‌و‌گو با خبرنگار  ترشیز خوان؛ از آسمانی شدن پدر شهید محمدرضا اصلاحی خبر داد و گفت: پدران و مادران والامقامی که در راه رضای معبود و خدمت به اسلام از بهترین سرمایه‌های خود گذشتند اسوه‌های ایثار و نمونه‌های برتر استقامت و فداکاری‌اند.

علی نخعی افزود: مرحوم حاج علی اصغر اصلاحی در سن ۸۷ سالگی به خاطر کهولت سن دار دنیا را وداع گفت و با توجه به شرایط کرونایی مراسم تشییع جنازه این پدر شهید با رعایت دستورالعمل های بهداشتی در زادگاهش شهرآباد و در جوار فرزند شهیدش به خاک سپرده شد.

وی با اشاره به اینکه شهیدان طبق فرموده خداوند در قرآن کریم زنده‌اند و نزد خداوند روزی داده می‌شوند بر ادامه راهشان تأکید کرد و بیان داشت: انشاءالله روح بلند پدر شهید اصلاحی در بالاترین مراتب بارگاه قدسی با سالار و سرور شهیدان محشور و همجوار گردد.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران بردسکن یادآور شد: شهید محمدرضا اصلاحی متولد ۱۳۴۴ است که در سن ۲۰ سالگی در تاریخ ۱۹ آذرماه ۱۳۶۴ در منطقه هورالهویزه به درجه رفیع شهادت نائل آمد و امروز همه موظفیم شهدایمان را به نسل امروز معرفی کنیم و راهشان را بیش از پیش ادامه دهیم.

خبرنگار: حوریه صادقی زیرک آباد

انتهای پیام/