طی مراسمی در کاشمر از کتاب هفت شاخ رونمایی شد
طی مراسمی در کاشمر از کتاب هفت شاخ رونمایی شد
طی مراسمی از کتاب هفت شاخ (خاطرات شهید ناجا، علی حکیمی راد و شهید منا، محمد حکیمی راد از شهدای شهرستان کاشمر) با حضور نویسنده کتاب رونمایی شد.

به گزارش ترشیز خوان؛ امروز با همکاری فرهنگسرای دفاع مقدس و مؤسسه فرهنگی موج از کتاب هفت شاخ با حضور خانواده‌ شهیدان حکیمی راد، نویسنده کتاب و مسئولین رونمایی شد.

این مراسم در پاسداشت شهدای امنیت کاشمر که در دهه ۸۰ در مبارزه با اشرار در زادگاه خود به شهادت رسیدند برگزار شد تا نسل امروز جامعه بیش از پیش با این شهیدان آشنا شوند.

رئیس دانشگاه پیام نور شهرستان کاشمر در این مراسم ضمن تأکید بر زنده نگه داشتن یاد و نام شهداء گفت: شهیدان سندهای زنده ما هستند و همه دنیا از سندهای زنده امنیت کشورشان یاد می کنند.

حجت الاسلام جواد طاهری بیان کرد: نیروی انتظامی یکی از ارگان های مظلوم ما است و همه ما بدهکار نیروی انتظامی هستیم.

وی با اشاره به شهدای فتنه  سال ۸۸ و اهمیت زنده نگه داشتن یاد و نام این عزیزان گفت: گاهی حرف نزدن ما بدتر از ظلم است. بنابراین لازم و ضروری است که نسل امروز شهدای ما را بشناسند و  آگاهی پیدا کنند که امنیت اتفاقی نیست.

رئیس دانشگاه پیام نور شهرستان کاشمر یادآور شد: توسل به شهدا داشته باشیم چرا که در این دنیا می توانند برای ما گره گشا باشند و در آخرت شفیع ما باشند.

گفتنی است در کتاب هفت شاخ، خاطرات شهیدان علی حکیمی راد (شهید ناجا) و محمد حکیمی راد (شهید منا) نگاشته شده است.

در پایان مراسم از سعیده زراعتکار، نویسنده کتاب هفت شاخ با حضور فرمانده سپاه کاشمر، رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی، مسئول بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس شهرستان و دیگر مسئولین تقدیر و تشکر شد.

خبرنگار: حوریه صادقی زیرک آباد

انتهای پیام/