پرداخت ۴۵ میلیارد ریال مالیات های ارزش افزوده به شهرداری‌‌ها/انتقال پرونده مالیاتی سه معدن بردسکن از تهران به بردسکن
پرداخت ۴۵ میلیارد ریال مالیات های ارزش افزوده به شهرداری‌‌ها/انتقال پرونده مالیاتی سه معدن بردسکن از تهران به بردسکن
 رئیس اداره امور مالیاتی بردسکن از پرداخت 45 میلیارد ریال به شهرداری‌های بردسکن، انابد و شهرآباد از محل مالیات های ارزش افزوده خبر داد و گفت: با پیگیری‌های به عمل آمده پرونده مالیاتی سه معدن بزرگ طلا، مس و سنگ آهن از تهران به شهرستان منتقل شد.

رئیس اداره امور مالیاتی بردسکن در گفت‌و‌گو با ترشیزخوان؛ گفت: با توجه به نامگذاری امسال بنام تولید ،پشتیبانی ها و مانع زدایی ها ازسوی مقام معظم رهبری اداره امور مالیاتی شهرستان بردسکن تمام تلاش خود را بکار خواهد بست تا اجازه ندهد وضع مالیات غیرعادلانه مانعی برای کسبه و اصناف، تولیدکنندگان وکلیه فعالان اقتصادی باشد.

تقوی اظهارداشت: حفظ سرمایه های اجتماعی و اعتماد عمومی بزرگترین نعمت و سرمایه برای نظام اسلامی محسوب می شود که با هیچ عدد و رقمی قابل محاسبه نیست و در همین راستا سال گذشته از محل مالیات های ارزش افزوده پرداختی همشهریان عزیز مبلغ چهل و پنج میلیارد ریال به شهرداری های سه شهر بردسکن انابد و شهرآباد واریز شد.

وی گفت: طی چند ماه اخیر خوشبختانه بیش از۲۰۰ پرونده مالیاتی که در مرحله هیأت حل اختلاف مالیاتی بودند با تعامل صورت گرفته با مودیان منجر به توافق و خاتمه یافت.

وی همچنین گفت: با توجه به آسیب های فراوان کرونا و محدودیت های وضع شده برکسب وکارها طی سال گذشته وامسال همه تلاش ماتعامل حداکثری با کلیه اصناف بوده و از این حیث خوشبختانه در چهار ماه حضورم در شهرستان هیچ پرونده ورودی به هیأت حل اختلاف ثبت نگردیده و تماما به توافق منجرشد.

رئیس اداره امور مالیاتی بردسکن عنوان کرد: درب حث معادن نیز متاسفأنه در سالهای گذشته با توجه به اینکه پرونده مالیاتی بیشتر معادن طلا ومس وسنگ آهن در تهران بوده تمامی مالیات های مربوطه نیز در تهران پرداخت می شد که با پیگیری‌های به عمل آمده طی سال گذشته، خوشبختانه با موافقت سازمان و مدیران کل هر دو استان پرونده مالیاتی سه معدن بزرگ طلا ومس وسنگ آهن به شهرستان منتقل گردید که به حول و قوه الهی با پرداخت مالیات ارزش افزوده این معادن درشهرستان بتوانیم سهم واریزی شهرداریهای ها را نیز افزایش دهیم.

تقوی یادآور شد: بی شک هدف گذاری اداره امور مالیاتی شهرستان درسال جاری نیز توافق وتعامل حداکثری باکلیه کسبه واصناف محترم و همچنین کمک به تولیدکنندگان وفعالین اقتصادی خواهد بود.

وی در پایان گفت‌و‌گو ازکلیه مودیان شهرستان، رؤسای اتحادیه ها بویژه ریاست اتاق اصناف در راستای تعاملات شکل گرفته تشکر و قدردانی کرد.

خبرنگار: علی نوری