احداث منزل مسکونی مددجوی فوت سرپرست/ جهت اتمام، نیاز به همراهی خیرین داریم
احداث منزل مسکونی مددجوی فوت سرپرست/ جهت اتمام، نیاز به همراهی خیرین داریم
رئیس کمیته امداد شهرستان کاشمر از احداث منزل مسکونی مددجوی فوت سرپرست خبر داد و گفت: جهت ساخت این منزل مبلغ 120میلیون تومان بلاعوض از دفتر مقام معظم رهبری مساعدت شده که مبلغی به عنوان خرید زمین هزینه شده و جهت اتمام این ساختمان نیازمند کمک خیرین هستیم.

رئیس کمیته امداد شهرستان کاشمر، علیرضا آرامیان در گفت‌و‌گو با خبرنگار ترشیز خوان؛ از احداث و ساخت منزل مسکونی مددجوی فوت سرپرست (ایتام) در روستای فروتقه خبر داد.

رئیس کمیته امداد شهرستان کاشمر گفت: جهت ساخت این منزل مبلغ ۱۲۰میلیون تومان بلاعوض از دفتر مقام معظم رهبری مساعدت شده است با توجه به اینکه این خانواده دارای سه فرزند خردسال یتیم می باشد و مبلغی به عنوان خرید زمین هزینه شده است نیازمند کمک های خیرین و نیکوکار سازمان ها و ادارات شهرستان جهت اتمام این ساختمان و لوازم مورد نیاز هستیم.

وی اضافه کرد: در سال ۹۹ در قالب کمک های بلاعوض و تسهیلات ارزان قیمت و به همت گروه های جهادی و مراکز نیکوکاری، در مجموع۱۳۴ مورد تعمیرات جزئی و ۴۵ مورد پروژه عمرانی ساخت و احداث مسکن محرومین، به بهره برداری رسید و در اختیار محرومان قرار گرفت.

آرامیان بیان کرد: از ابتدای سال ۱۴۰۰ تا کنون شش مورد ساخت منزل و احداث و ۹ مورد تعمیرات انجام شده است.
وی از گروه جهادی مهدیه کاشمر که فی سبیل ا… با تعداد۳۰ نفر در روز جمعه پنج شهریور ماه در پیشرفت کار کمک زیادی کردند تقدیر و تشکر نمود.

خبرنگار: حوریه صادقی زیرک آباد