دو توزیع کننده مواد مخدر در کاشمر  شناسایی و دستگیر شدند
دو توزیع کننده مواد مخدر در کاشمر  شناسایی و دستگیر شدند
فرمانده انتظامی شهرستان كاشمر از كشف بیش از چهار كيلو مواد مخدر در كاشمر خبر داد و گفت: مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر با اشراف اطلاعاتی دو توزیع کننده مواد مخدر را در یکی از مناطق شهرستان شناسایی و دستگیر کردند.

سرهنگ حسین احمدی در گفتگو با ترشیز خوان؛ از كشف بیش از چهار كيلو مواد مخدر در كاشمر خبر داد و گفت: مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر کاشمر با اشراف اطلاعاتی، دو توزیع کننده مواد مخدر را در یکی از مناطق شهرستان شناسایی کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان كاشمر افزود: چهار کیلو و ۷۰۰گرم موادمخدر از این افراد کشف شد که مأموران ما با هماهنگی مقام قضایی نسبت به دستگیری آنان اقدام کردند.

وی تصریح کرد: در بررسی‌های صورت گرفته از مخفیگاه یکی از آنها مقدار دو کیلو و ۴۰۰ گرم هروئین فشرده و در بررسی مخفیگاه متهم دیگر مقدار دو کیلو و ۳۰۰ گرم تریاک کشف که متهمان دستگیر شده به همراه مواد مکشوفه به مقر انتظامی دلالت شدند.

احمدی با اشاره به تحویل دو متهم به مراجع قضایی یادآور شد: از مردم تقاضا داریم در راستای ارتقای امنیت شهرمان و سلامتی فرزندان خود، هرگونه مود مشکوک در خصوص خرید و فروش مواد مخدر در سطح جامعه را از طریق سامانه ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

خبرنگار: حوریه صادقی زیرک آباد

انتهای پیام/