شهردار جدید انابد رسما کار خود را آغاز کرد
شهردار جدید انابد رسما کار خود را آغاز کرد
امروز با حضور شورای اسلامی و کارکنان شهرداری، شهردار جدید انابد معرفی شد و به طور رسمی کار خود را آغار کرد.

به گزارش ترشیز خوان؛ صبح امروز مهندس حمید عمارلو شهردار جدید انابد در میان استقبال گرم اعضای شورای اسلامی و کارکنان شهرداری وارد شهر انابد شد.

مهدی غلامی، رئیس شورای شهر انابد در مراسم استقبال از شهردار جدید از خدمات هشت‌ساله مهندس ابوالفضل رضایی در هشت سال مدیریت شهری شهر انابد سپاس‌گزاری کرد.

وی ضمن معرفی شهردار جدید به کارکنان شهرداری گفت: از امروز مهندس عِمارلو رسماً کار خود را آغاز می‌کند و از کارکنان شهرداری خواست همان‌طور که با مهندس رضایی همکاری داشته‌اند با وی نیز همکاری کنند تا با همکاری هم بتوانیم شهر را آباد کنیم.

حمید عمارلو، شهردار جدید انابد نیز ضمن تشکر از اعتماد شورای اسلامی شهر انابد و شورای تامین شهرستان بردسکن حضورش در انابد را به‌عنوان خدمت‌گزار مردم توفیقی برای خود دانست و اظهار امیدواری کرد با کمک بزرگان و نخبگان شهر بتواند آنچه که مردم انتظار دارند را به ثمر برساند.

عمارلو  شهرداری را مهم‌ترین نهاد خدمت‌رسانی در شهر دانست و گفت: مردم و شهروندان برای دریافت خدمات مناسب نگاهشان به شهرداری است و ضمن قدردانی از زحمات مهندس رضایی و کارکنان شهرداری اظهار امیدواری کرد با توکل به خداوند متعال بتوانیم موفق باشیم و شرمنده مردم، اعضای شورای اسلامی و اعضای شورای تامین که به اینجانب اعتماد کردن نباشم.

خبرنگار: مهدی غروی

انتهای پیام/