۱۲فقره سرقت کشف شد/ساختمان‌های در حال ساخت را به دوربین مدار بسته مجهز کنید
۱۲فقره سرقت کشف شد/ساختمان‌های در حال ساخت را به دوربین مدار بسته مجهز کنید
فرمانده انتظامی کاشمر از كشف ۱۲ فقره سرقت از اماكن خصوصي و ساختمانهای در حال ساخت سطح شهرستان خبر داد و گفت: تجهیز اماکن خصوصی به قفل‌های مطمئن و دوربین مداربسته از ضروریات است.

سرهنگ حسين احمدي در گفت و گو با ترشیز خوان؛ گفت: در پي وقوع چند فقره سرقت از اماكن خصوصي و ساختمانهای در حال ساخت سطح شهرستان کاشمر، ماموران دايره مبارزه با سرقت كلانتري ۱۱ بلوار جانبازان دستگيري سارق یا سارقان احتمالی را به صورت ویژه در دستور کار خود قرار دادند.

فرمانده انتظامي شهرستان کاشمر افزود: تیم های دايره مبارزه با سرقت كلانتري ۱۱ با اشراف اطلاعاتی موفق شدند متهمان را شناسايي و در یک عمليات غافلگيرانه آنان را با هماهنگی مقام قضائی دستگير کنند.

وی تصریح کرد: متهمان در بازجوئي های اولیه به ۱۲ فقره سرقت از ساختمانهای در حال ساخت و اماكن خصوصي سطح شهرستان كاشمر از قبيل آهن آلات، میله و داربست، پرژکتور، شمشه و وسایل بنایی اعتراف کردند  و پس از تشکيل پرونده مقدماتي به مراجع قضايي معرفي شدند.

احمدی در پایان گفت‌و‌گو از مردم خواست؛ ضمن تجهیز اماکن خصوصي خود به قفل‌های مطمئن و دوربین مداربسته در صورت مشاهده هرگونه مورد مشکوک، مراتب را بلافاصله از طریق تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع رسانی کنند.

انتهای پیام/