۱۰دستگاه ارز ديجيتال در کاشمر کشف شد/موارد مشكوك را با تلفن ۱۱۰ اطلاع دهید
۱۰دستگاه ارز ديجيتال در کاشمر کشف شد/موارد مشكوك را با تلفن ۱۱۰ اطلاع دهید
فرمانده انتظامی شهرستان كاشمر از كشف 10 دستگاه استخراج ارز ديجيتال قاچاق خبر داد و گفت: ارزش دستگاه های كشف شده برابر اعلام نظريه كارشناسان ۴۰۰ میلیون تومان برآورد شده است؛ از مردم می‌خواهیم هرگونه مورد مشكوك در اين خصوص را از طريق تلفن 110 اطلاع رسانی كنند.

سرهنگ حسین احمدی در گفت‌و‌گو با ترشیز خوان؛ از كشف ۱۰ دستگاه استخراج ارز ديجيتال قاچاق به ارزش ۴۰۰میلیون تومان در شهرستان کاشمر خبر داد.

فرمانده انتظامي شهرستان كاشمر بیان داشت: در پي كسب خبری مبني بر بهره برداري افراد سودجو از تعدادي دستگاه استخراج ارز ديجيتال، پیگیری موضوع سريعا در دستور كار ماموران مبارزه با قاچاق کالا و ارز این شهرستان قرار گرفت.

وی  افزود: ماموران انتظامی با اشراف اطلاعاتی محل استفاده از اين دستگاه ها را كه در يك كارگاه در شهرك صنعتي شهرستان كاشمر بود را شناسايي کردند.

احمدی تصريح كرد: ماموران پلیس آگاهی با هماهنگي مقام قضايي محل مورد نظر را مورد بازرسي قرار داده و تعداد ۱۰ دستگاه استخراج ارز ديجيتال قاچاق كشف و در این زمینه يك متهم را دستگير کردند

وي با بیان اینکه ارزش دستگاه هاي كشف شده برابر اعلام نظريه كارشناسانه ۴۰۰ میلیون تومان برآورد شده است یادآور شد: از مردم می‌خواهیم ضمن تعامل با پليس هرگونه مورد مشكوك در اين خصوص را از طريق تلفن ۱۱۰ به پليس اطلاع رساني كنند.

انتهای پیام/