اجرای پروژه آب رسانی به روستای چاه سلطان با هزینه بالغ بر ۴۵۰ میلیون تومان
اجرای پروژه آب رسانی به روستای چاه سلطان با هزینه بالغ بر ۴۵۰ میلیون تومان
مدیر آبفای شهرستان بردسکن گفت: پروژه آب رسانی به روستای چاه سلطان انابد به طول 3800 متر و با برآورد هزینه‌ایی بالغ بر 450 میلیون تومان در حال اجرا است؛ امیدواریم تا پایان ماه رمضان اهالی روستا از نعمت آب شرب برخوردار شوند.

به گزارش ترشیز خوان؛ حسین مهدوی اولیایی، مدیر آبفای شهرستان بردسکن ضمن بازدید از روند اجرای پروژه آب رسانی به روستای چاه سلطان گفت: این پروژه ۳۸۰۰ متر طول دارد که بیش از ۴۵۰ میلیون تومان هزینه در بر خواهد داشت.

مهدوی اولیایی با اشاره به توافق انجام شده با خیریه حاج اکبر ابراهیمی بیان داشت: لوله‌های آبرسانی این پروژه را خیریه حاج اکبر تامین کرده و کار اجرای پروژه نیز برعهده اداره آبفای شهرستان با همکاری اهالی است که در حال اجرا می باشد.

وی اظهار امیدواری کرد تا پایان ماه مبارک رمضان این پروژه به بهره برداری برسد و مردم روستای چاه سلطان از نعمت آب شرب برخوردار شوند.

مدیر آبفای شهرستان بردسکن  همچنین با گرامی داشت و یاد و خاطره پدر و مادر خیر گرامی حاج اکبر ابراهیمی به گستردگی بخش انابد و شهرستان بردسکن نیز اشاره کرد و از خیرین خواست با همکاری با آبفای شهرستان، کمک کنند در کنار پروژه هایی که با اعتبارات دولتی احداث می شود کار آب رسانی به سایر روستاهای فاقد آب شرب نیز سرعت سرعت گیرد.

در ادامه یوسف سلیمی، بخشدار انابد ضمن تشکر و قدردانی از خیریه حاج اکبر ابراهیمی، مدیر دفتر جهاد آبرسانی خراسان رضوی و مدیر اداره آبفای شهرستان برای اجرای پروژه آب رسانی به روستای چاه سلطان خطاب به مدیر دفتر جهاد آب رسانی خراسان رضوی و خیریه حاج اکبر ابراهیمی از آنها خواهش کرد باتوجه به گستردگی بخش انابد و بی آبی منطقه برای آبرسانی به سایر روستاهای بخش انابد نیز کمک کنند.

وی خاطر نشان کرد: با مشارکت خیرین بخش آبرسانی، مردم روستاهای بخش انابد هم با امید و انگیزه بیشتری پشتیبانی و همراهی لازم را خواهند داشت.

خبرنگار:  مهدی غروی