مصوبه الحاق رسته موبایل فروشان تهران تایید نشد
مصوبه الحاق رسته موبایل فروشان تهران تایید نشد
الحاق رسته موبایل فروشان وانحلال اتحادیه صوت و تصویر همراه دیگر مصوبات کمیسیون نظارت بر اصناف تهران در دبیرخانه هیات عالی نظارت بر اصناف وزارت صمت تایید نشد و در دست بررسی است.

به گزارش پایگاه خبری ترشیز خوان؛ به نقل از پایگاه خبری کار و نشان دبنا؛ در پی بارگزاری مصوبات اولین جلسه کمیسیون نظارت بر اصناف تهران بر روی سامانه ایرانیان اصناف و رویت این مصوبات در سایت دبیرخانه هیات عالی نظارت بر اصناف غلامعلی مهدوی دبیر هیات عالی نظارت به خبرنگار” دبنا” گفت:به هیچ وجه هنوز هیچ یک از مصوبات کمیسیون نظارت استان تهران تایید نشده است وبررسی این مصوبات هفته آینده انجام می شود. آنچه که برروی سایت سامانه ایرانیان ملاحظه می شود بارگذاری مصوبه کمیسیون نظارت بر اصناف استان تهران است وهرگز به منزله تایید مصوبه نیست.

وی اضافه کرد:  آنچه که مسلم است اینکه هیچ یک از مصوبات کمیسیون نظارت استان تهران هنوز بررسی نشده است.

دبیرهیات عالی نظارت بر اصناف وزارت صمت در پایان تصریح کرد: انچه که در حال حاضر برروی سامانه دیده می شود اظهار نظر قطعی دبیرخانه نبوده و قطعا زمان ارسال مصوبات و نوع بارگذاری ها بر روی سامانه ایرانیان اصناف بررسی و در اسرع وقت از طریق سایت دبیرخانه هیات عالی نظارت  و دیگر رسانه ها اعلام خواهد گردید.

نویسنده : همت الله شکری اطاقسرا