اصلاح نظام یارانه ها جراحی اقتصادی نیست/ یک طرح ملی است
اصلاح نظام یارانه ها جراحی اقتصادی نیست/ یک طرح ملی است
فرماندار شهرستان کاشمر گفت: اصلاح نظام یارانه ها یک طرح ملی است و تمام ارکان حاکمیت به این نتیجه رسیدند. استفاده از واژگان جراحی اقتصادی درست نیست بلکه اصلاح نظام یارانه ها است.

به گزارش پایگاه خبری ترشیز خوان؛ امیر صراف دایی، فرماندار کاشمر در جلسه شورای اداری شهرستان یاد و نام  شهدای لشکر فاطمیون را گرامی داشت و گفت: شهید علیرضا توسلی، فرمانده و بنیانگذار  لشکر فاطمیون معروف به به ابوحامد شخصیتی پرکار، کم توقع و مبارز بود.

فرماندار شهرستان کاشمر بیان داشت: مجلس شورای اسلامی دولت را مکلف به اصلاح ارز ترجیحی کرد و  دولت این اقدام شجاعانه را رقم زد.

وی افزود: وظیفه داریم افکار عمومی را نسبت به ضرورت امر آگاه کنیم و در جهت اعتماد سازی و اطمینان بخشی به اهداف قدم برداریم.

دایی صراف با بیان اینکه دولت مبلغ یارانه را واریز کرد و بعد از این مرحله، اجرای طرح را شروع کرد گفت: ۳۰  درصد بحث  غذایی کشور مربوط به جنگ اوکراین و روسیه است و مبحث مفسده آمیز بودن ارز ترجیحی بسیار واضح و آشکار است که دولت برای جلوگیری از قاچاق کالاهای یارانه ایی وارد عمل شد.

وی تأکید کرد: اصلاح نظام یارانه ها یک طرح ملی است و تمام ارکان حاکمیت به این نتیجه رسیدند. بنابراین این مهم  جراحی اقتصادی نیست بلکه اصلاح نظام یارانه ها است.

فرماندار کاشمر گفت: ما حذف ارز ترجیحی نداریم بلکه دارد پرداخت می شود و اصلاح نظام یارانه ها تامین کسری بودجه نیست بلکه یارانه به مردم پرداخت می شود.

وی با تأکید بر اینکه با اخلال گران برخورد می کنیم طوری که بازدارنده باشد گفت: روابط عمومی ها باید پیشران پیشرفت شهر باشند چرا که اطلاع یابی و اطلاع رسانی وظیفه روابط عمومی است.

صراف دایی بیان داشت: امروز ما با انسان رسانه مواجه هستیم و دنیای انسان رسانه دنیای امروز است و روابط عمومی هنر و تخصص و علم و بروزرسانی می خواهد.

وی ادامه داد: روابط عمومی باید در فضای مجازی افکار عمومی را مدیریت کند؛ باید در میدان باشد و میدان عملی روابط عمومی ها فضای مجازی است.

فرماندار کاشمر تأکید کرد: روابط عمومی مغز متفکر سازمان است؛ روابط عمومی چاپ بنر و تراکت نیست؛ روابط عمومی مانند چراغ ماشین در شب تاریک است که جهت می دهد.

وی گفت: روابط عمومی پیشرو، روابط عمومی است که قبل از اینکه سوال در ذهن مردم ایجاد شود پاسخ داشته باشد و نقش مهم روابط عمومی ها در افزایش رضایت مندی دستگاههای دولتی بی بدیل است

دایی صراف با بیان اینکه مسئولین روابط عمومی ارتباط چهره به چهره شان را افزایش دهند بر راه اندزی جشنواره روابط عمومی های برتر در کاشمر تأکید کرد و یادآور شد: روابط عمومی موفق است که خلاقیت داشته باشد‌.

در پایان جلسه از مسئولین روابط عمومی ادارات شهرستان کاشمر با اهداء لوح تقدیر شد.

خبرنگار: حوریه صادقی زیرک آباد