كشف برنج و ماكارونی احتكاری در کاشمر
كشف برنج و ماكارونی احتكاری در کاشمر
فرمانده انتظامی شهرستان كاشمر گفت: ماموران انتظامی پس از اطمينان از صحت و سقم احتكار كالاها با هماهنگی قضائی از يكی از انبارها مقدار یک تن و 150 كيلوگرم برنج و از انبار ديگر 180 كارتن ماكارونی را كشف كردند.

فرمانده انتظامی شهرستان كاشمر در گفت‌و‌گو با ترشیز خوان؛ از کشف يك تن و ۱۵۰كيلوگرم برنج و ۱۸۰ كارتن ماكاراني احتكاري به ارزش ۲۰۴میلیون تومان در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ حسين احمدی بیان گفت: باتوجه به احتكار مقادير قابل توجهي برنج و ماكاروني در دو انبار در مناطق مختلف شهرستان كاشمر پیگیری موضوع در دستور كار مأموران پليس آگاهي قرار گرفت .

وی بیان داشت: ماموران انتظامی پس از اطمينان از صحت و سقم احتكار كالاها با هماهنگی قضائی وارد عمل شده و محل هاي موردنظر را شناسایی و در بازرسی از يكي از انبارها مقدار یک تن و ۱۵۰ كيلوگرم برنج و از انبار ديگر ۱۸۰ كارتن ماكاروني را كشف كردند.

احمدي با بیان این که ارزش كل کالاهای مکشوفه ۲ میلیارد و ۴۰ میلیون ریال برآورد شده: گفت: در این زمینه دو متهم به مراجع قضائی معرفی شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان كاشمر با اشاره به عزم جدی پلیس برای مبارزه با احتکارکنندگان، از مردم خواست؛ در صورت اطلاع از احتکار هر نوع کالا بلافاصله موضوع را از طریق مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ اعلام کنند.