کشف کالاهای احتکارشده در كاشمر
کشف کالاهای احتکارشده در كاشمر
فرمانده انتظامی شهرستان كاشمر از کشف كالاهای اساسی و موادغذايی احتكار شده به ارزش يك ميليارد ريال در این شهرستان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری ترشیز خوان؛ فرمانده انتظامی شهرستان كاشمر از کشف كالاهاي اساسي و موادغذايي احتكار شده به ارزش يك ميليارد ريال در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ حسين احمدی در تشریح این خبر بیان داشت: در پی کسب خبری مبني بر احتكار مقادير قابل توجهي ارزاق عمومي و مواد غذايي از قبيل تن ماهي، رب و ماكاراني در انبار یک خانه مسكوني در يكي از مناطق شهرستان کاشمر توسط فردي سودجو، پی گیری موضوع در دستور كار مأموران پليس امنيت اقتصادي این شهرستان قرار گرفت .

وي اظهار داشت: ماموران انتظامی به همراه ماموران اداره تعزيرات حكومتي شهرستان پس از اطمينان از صحت موضوع با هماهنگی مقام قضائی وارد عمل شده و محل موردنظر را شناسایی و در بازرسی از این مکان مقدار قابل توجهي كالاهاي اساسي و موادغذايي را كشف كردند.

سرهنگ احمدي با بیان این که کارشناسان ارزش کالاهای مکشوفه را يك میلیارد ريال برآورد کرده اند، گفت: در این زمینه يك متهم به مراجع قضائی معرفی شد.

فرمانده انتظامی شهرستان كاشمر با اشاره به عزم جدی پلیس برای مبارزه با احتکارکنندگان، از مردم خواست؛ در صورت اطلاع از احتکار هر نوع کالا بلافاصله موضوع را از طریق مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ اعلام کنند.