افتتاح ۲ ایستگاه مترو تا پایان سال
افتتاح ۲ ایستگاه مترو تا پایان سال
مدیر عامل شرکت مترو تهران بیان کرد: تا پایان سال جاری ۲ ایستگاه میدان کتاب و شهید دادمان در خط ۷ افتتاح خواهند شد.

به گزارش پایگاه خبری ترشیز خوان؛ به نقل از سرویس مدیریت شهری افق تهران، بنا براعلام روابط عمومی شرکت مترو، مهندس مسعود درستی مدیرعامل شرکت مترو تهران در این رابطه گفت: ایستگاه شهدای هفده شهریور که در تقاطع بلوار قیام و خیابان ۱۷ شهریور واقع شده، چهارمین ایستگاهی است که در دوره کنونی مدیریت شهری افتتاح می‌شود. این ایستگاه در منطقه ۱۲ قرار داشته و ایستگاهی تبادلی با خط۶ به شمار می آید. کار ساخت ایستگاه از سال ۱۳۹۴ آغاز شده و حالا موعد بهره برداری از آن فرا رسیده است.

مهندس درستی در ادامه افزود: افتتاح ایستگاه شهدای هفده شهریور و جمع‌آوری کارگاه عملیات عمرانی آن، به معنای آزادسازی بخش باقی مانده از بلوار قیام پس از حدود ۹ سال انتظار مردم محلی است و این بلوار در شکل جدید خود که به امکانات ویژه ای مجهز شده است، به طور کامل بازسازی و بازگشایی می شود.

مدیر عامل شرکت مترو تهران با اشاره به اینکه تا پایان سال جاری ۲ ایستگاه میدان کتاب و شهید دادمان در خط ۷ افتتاح خواهد شد ، معماری خاص ایستگاه شهدای هفده شهریور را وجه تمایز آن با دیگر ایستگاه‌های خط مذکور توصیف و اظهار امیدواری کرد مردم صبور پایتخت، این هدیه مدیریت شهری را پس از سالها انتظار پذیرا باشند.

انتهای پیام/