برای انتصابات، پرسنل شهرداری در اولویت قرارگیرند
برای انتصابات، پرسنل شهرداری در اولویت قرارگیرند
عضو شورای شهر تهران با به انتصاب مدیران شهری خارج از دایره پرسنل شهرداری، بر لزوم اولویت قرار گرفتن پرسنل شهرداری تهران برای انتصابات تاکید کرد.

به گزارش پایگاه خبری ترشیز خوان؛ به نقل از سرویس شورای شهر افق تهران، سید احمد علوی عضو شورای شهر تهران در شصت و نهمین جلسه این شورا بود در جریان رسیدگی به طرح استفاده از ظرفیت پرسنل شهرداری تهران گفت: این طرحی که امروز مطرح شد شاید به دلایلی با تاخیر ارایه شد اما یکی از اقداماتی است که موجب افزایش انگیزه نیروی انسانی می شود.

وی افزود: ضمن اینکه با توجه به آماری که دوستان دادند که ۹۶ درصد در پست های ۱۵ و ۹۹ درصد در پست های ۱۴ از پرسنل داخل استفاده شده است بنابراین نباید طبیعتا خود دوستان شهرداری روی این طرح نکته ای داشته باشند.

وی در ادامه به موضوع جذب نیرو از خارج شهرداری و موارد استثنا این طرح اشاره کرد و گفت: اما در خصوص جذب نیرو از خارج از شهرداری، پیشنهاد می کنم برای استثنائات میزانی تعیین شود.

علوی به موضوع نگرانی پرسنل از تبدیل استثنا به اصل اشاره کرد و افزود: در این طرح نگرانی پرسنل و اعضای شورای شهر این است که استثنا تبدیل به اصل شود و همه جا به سراغ استفاده از این استثنا روند. بهتر است که درصدی برای استثنا قرار داده شود.

انتهای پیام/