تکلیف مراکز بهاران و پیام مشخص شود
تکلیف مراکز بهاران و پیام مشخص شود
عضو شورای شهر تهران با اشاره به به ظرفیت های موجود در شهرداری تهران گفت: انتظار این بود که مراکز بهاران و مرکز پیام در این دوره تعیین تکلیف می شدند.

به گزارش پایگاه خبری ترشیز خوان؛ به نقل از سرویس مدیریت شهری افق سرمایه؛ سید احمد علوی عضو شورای ششم شهر تهران در واکنش به ارائه گزارش معاون اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران از وضعیت قرارگاه اجتماعی گفت: کار کردن در حوزه اجتماعی سخت و البته اقدامات نیز دیربازده هستند و همین کار را سخت می کند.

وی با اشاره به زحمات خانم ها معدنی پور و شمس احسان، رئیس و عضو کمیسیون فرهنگی -اجتماعی شورای شهر تهران افزود: ایشان زحمات زیادی کشیدند اما همچنان در کف خیابان شاهد موضوعات هستیم.

عضو کمیسیون اجتماعی شورای ششم شهر تهران با انتقاد از بی توجهی معاونت اجتماعی به استفاده از ظرفیت های موجود در شهرداری تهران گفت: در دوره قبل شاید متوجه کارکرد مرکز پیام که برای خانم های آسیب دیده بود نشدند و آنرا تعطیل کردند اما انتظار ما این بود که در این دوره از این مرکز مجدد بهره برداری شود.

وی همچنین به بلاتکلیفی مراکز بهاران گفت: انتظار ما این بود که این مراکز نیز هرچه سریعتر تعیین تکلیف می شدند.

علوی ادامه داد: موضوع دیگر این است که دوستان نتوانستند تصویر خوبی از گرمخانه ها به مردم منتقل کنند، تا به محض ایجاد یک گرمخانه در محله ای، مردم محل معترض نشوند که این گرمخانه سبب ورود آسیب های اجتماعی به محله شان می شود.

وی تاکید کرد: بسیاری از افرادی که شب را در گرمخانه سپری می کنند آسیب دیده نیستند، بلکه به علت مشکلی که دارند و در معرض آسیب قرار گرفته اند مجبور هستند شبی را در گرمخانه سپری کنند. بنابراین نشان دادن تصویری مناسب از وضعیت افرادی که در گرمخانه ها شب را سپری می کنند، برای اقناع افکار عمومی لازم است.

علوی در پیشنهادی عنوان کرد: بهتر است مسئولان شهری و اعضای شورا بیشتر از گرمخانه ها بازدید کنند تا تصویر ذهنی اشتباهی که در ذهن شهروندان شکل گرفته اصلاح شود.

انتهای پیام/